Det er jeg absolutt enig i får besøk etterpå, så greit å ha noe å by på.. hadde vel blitt vafler om jeg ikke skulle holdt meg unna sukker til fødselenDeilig ja absolutt, men frukt er bedre enn godis ! Her blir det kålrabi stappe til middagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg absolutt enig i får besøk etterpå, så greit å ha noe å by på.. hadde vel blitt vafler om jeg ikke skulle holdt meg unna sukker til fødselenDeilig ja absolutt, men frukt er bedre enn godis ! Her blir det kålrabi stappe til middagen
Flinke på selvkontroll dere. Skulle hente rundstykker i fryseren nede og det er det alle kakene ligger nå og plutselig ligger det 3 paibiter til tining oppe!Det er jeg absolutt enig i får besøk etterpå, så greit å ha noe å by på.. hadde vel blitt vafler om jeg ikke skulle holdt meg unna sukker til fødselen
Gjør mitt beste - ikke alltid like lett.. blir ikke no baking før jeg kan spise det selv her i huset.. da er det ikke mulig å holde seg unna!Flinke på selvkontroll dere. Skulle hente rundstykker i fryseren nede og det er det alle kakene ligger nå og plutselig ligger det 3 paibiter til tining oppe!
Har egentlig vært flink å holdt meg unna det som er bakt siden det ligger i kjelleren og stua er i 2 etasje og trapper og meg er uvenner. Men måtte en tur ned så da var det for fristende!Gjør mitt beste - ikke alltid like lett.. blir ikke no baking før jeg kan spise det selv her i huset.. da er det ikke mulig å holde seg unna!
Ser den.. en gang iblandt går jo braHar egentlig vært flink å holdt meg unna det som er bakt siden det ligger i kjelleren og stua er i 2 etasje og trapper og meg er uvenner. Men måtte en tur ned så da var det for fristende!
Ja, godt med litt frukt, men må begrenses det også.. tenkte å kjøpe inn kålrot og gullerot og litt dipp etterpå..
Hihi vi blir litt vimsete etterhvert!
Hadde hjulpet mannen med å tømme hengeren for søppel og ble litt for varm med genser på, skulle til å dra den av da jeg plutselig husker jeg bare har bh under. Hadde blitt en fin dag for de på søppeldynga..
beklager meg.. men kan ikke gjøre annet enn å flire her jeg ligger
er sikkert ikke første gangen jm har vært borti vimsete gravide men.. hihi
Snart middag gleder meg masse. Sulten nå
hva skal dere ha?
Hjemmelaget kålrabi stappe, kokt torsk til mannen, Sandefjordsmør, ovnsbakte poteter, smørdampet brokkoli, og ovnsbakt laks med limepepper, fetaost og vårløk til meg
Det var himmelsk !ååhh.. det hørtes jo bare helt fantastisk godt ut!
Ja, like greit å få rydda å vaska der å når vi er godt i gang med nesting!Oi.. godt han fikk den ut da, så håper vi det ikke plager deg no mer! Her er jeg ikke i fotm - vondt i halsen, tett i brystet, feber og vondt i hodet.. lille var lite aktiv tidligere idag, men tatt igjen til de grader med masse sparking nå på kvelden.. kastet opp all middagen idag også.. og så har jeg hatt noe kjempevondt diffust greie.. lå å vrei meg i sofaen.. vondt og nummen fra rumpa (sidene) og ned lårene og helt ned i beina.. varte kanskje i 5 minutter.. også liksom press i lyskene.. kjempevanskelig å forklare.. ikke no kynner samtidig eller noe jeg ville forbundet med fødsel ellers.. lå og gråt oppå sambo som strøk meg over håret og holdt rundt meg.. helt grusomt.. litt som at beina sovnet liksom.. uten å prikke.. men bare den smerten..
Hehe.. sant.. greit med en skikkelig totalrengjøring!Ja, like greit å få rydda å vaska der å når vi er godt i gang med nesting!
Håper du føler deg mye bedre i dag, for gårdagen hørtes ikke noe særlig ut:/ skikkelig kjipt å være sjuk når man er høygravid og kroppen har sitt å jobbe med som det er om man ikke skal bli sjuk på toppen også! hvordan er formen?