Skravletråd

Hehe.. sant.. greit med en skikkelig totalrengjøring!

Formen er desverre heller verre enn bedre :-( konstant hodepine (paracet hjelper ikke), hoster som bare det, pustevansker og litt feber av og på.. jordmortime imorra, så må vel bare møte opp tross sykdom.. håper bare jeg får sove i natt!

Hørtes helt grusomt ut. :/ Masse god bedring!

Hehe.. sant.. greit med en skikkelig totalrengjøring!

Formen er desverre heller verre enn bedre :-( konstant hodepine (paracet hjelper ikke), hoster som bare det, pustevansker og litt feber av og på.. jordmortime imorra, så må vel bare møte opp tross sykdom.. håper bare jeg får sove i natt!
Da er det kanskje uansett greit med en sjekk, ikke no godt med hodepine konstant iallefall, greit å snakke med jordmora om det. Håper virkelig du får slappet godt av og sovet, det har jo som regel god effekt mot hodepine:) hadde det en god del i slutten av første svangerskap så veit det er skikkelig guffent:/ Så god natt og sov godt. Drøm om vegglus og flott! Lykke til i morgen;) sender en klem

Jada. :) Lite aktivitet under sparketesten, men kom seg litt på slutten. Etter jeg ble koblet fra fikk jeg svi for å dulte til babyen! Nå er jeg sikkert gul og blå innvendig... :P

hehe, det vil jeg tro du fikk merke ja :)
godt å kjenne liv da - selv om man blir litt gul å blå..
ligger du på sykehuset enda? isåfall hva er status?

hehe, det vil jeg tro du fikk merke ja :)
godt å kjenne liv da - selv om man blir litt gul å blå..
ligger du på sykehuset enda? isåfall hva er status?

Har ikke kjent skikkelig liv siden 18-tiden, så greit at den gir lyd fra seg. ;)

Ja, er fortsatt på sykehuset. Siden jeg er så moden så vil de ta vannet imorgen og se om riene kommer. Eventuelt gi meg drypp dersom ikke.
Kynnere og maserier har forsvunnet i løpet av kvelden...

Måååå bare klage litt også. Nå har jeg fått nabo nr 4 på rommet. Hun har knapt vært her i en time før hun nå har begynt å få tette rier, så snart får hun en fødestue hun også slik som de andre... Mens jeg ligger her. Like gravid som jeg var igår. Ååååeeee! :P

Har ikke kjent skikkelig liv siden 18-tiden, så greit at den gir lyd fra seg. ;)

Ja, er fortsatt på sykehuset. Siden jeg er så moden så vil de ta vannet imorgen og se om riene kommer. Eventuelt gi meg drypp dersom ikke.
Kynnere og maserier har forsvunnet i løpet av kvelden...

Måååå bare klage litt også. Nå har jeg fått nabo nr 4 på rommet. Hun har knapt vært her i en time før hun nå har begynt å få tette rier, så snart får hun en fødestue hun også slik som de andre... Mens jeg ligger her. Like gravid som jeg var igår. Ååååeeee! :P

greit at han gir litt tegn fra seg da ja :) ååhh spennende! da får du nok lille i armene innen kort tid du også! - heldig...

skjønner veldig godt at det er kjedelig å se de andre som kommer og går mens du ligger der.. men som sagt - du har nok ikke lenge igjen du heller :)

greit at han gir litt tegn fra seg da ja :) ååhh spennende! da får du nok lille i armene innen kort tid du også! - heldig...

skjønner veldig godt at det er kjedelig å se de andre som kommer og går mens du ligger der.. men som sagt - du har nok ikke lenge igjen du heller :)

Skal prøve å fokusere på det positive. :)

Tror jeg tar kvelden nå. God natt! :)

Good morgen folkens!
her har jeg sovet dårlig, er i drittform og skal ha tentamen på skolen idag :/
MEN.. jeg skal hente vogn og flytte hjem så jeg er i supert humør likevel :)
Masse lykke til!! Blir godt å flytte hjem nå da :) er det langt unna der du bor?
Jeg skal til legen på kontroll i dag. Vet ikke om jeg har troen på han og sv.kontroll :p har bare gått til jm, men de skal flytte helsestasjonen så måtte ta denne kontrollen hos lege. 38+6 i dag. Håper jeg slipper flere kontroller nå ;) neste kontroll er 40+4

Tror den gikk her også nå! Fytti fader, det er det styggeste jeg har sett! Mye verre en det jeg får opp på Google!!

Sist gikk den litt og litt, uten blod, men nå var det både hvitt, brunt og rødt... Æsj!
Æsj :P her var det bare en slimklyse på papiret liksom

Back
Topp