Ferdig på kontroll og alt såg fint ut. SF mål har flater helt ut siste ukene men det er vist vanlig sier de. Hodet ikke festet. Føler at dette blir overtid! Det skjer jo ikke noe!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er noen trøst skjer det lite her å! Hvor langt er du på vei? Jeg skal på ny kontroll på tirsdag og da er jeg 38+2. Håper legen kan fortelle meg litt om "ståa" daFerdig på kontroll og alt såg fint ut. SF mål har flater helt ut siste ukene men det er vist vanlig sier de. Hodet ikke festet. Føler at dette blir overtid! Det skjer jo ikke noe!!
39 uker i morgen. Hode ligger høyt. Jm sa for 14 dager siden at hodet lå godt nedi bekkenet og tilnærmet festet. Ingen krise om vannet skulle gå. Nå sa legen det motsatte! Og at jeg måtte legge meg ned viss vannet skulle gå. Følte hele timen som en stor knekk på min tålmodighet. Får vel begynne å løpe i trapper og løfte tunge vekterHvis det er noen trøst skjer det lite her å! Hvor langt er du på vei? Jeg skal på ny kontroll på tirsdag og da er jeg 38+2. Håper legen kan fortelle meg litt om "ståa" da
Masse lykke til!! Blir godt å flytte hjem nå da er det langt unna der du bor?
Jeg skal til legen på kontroll i dag. Vet ikke om jeg har troen på han og sv.kontroll har bare gått til jm, men de skal flytte helsestasjonen så måtte ta denne kontrollen hos lege. 38+6 i dag. Håper jeg slipper flere kontroller nå neste kontroll er 40+4
Tror den gikk her også nå! Fytti fader, det er det styggeste jeg har sett! Mye verre en det jeg får opp på Google!!
Sist gikk den litt og litt, uten blod, men nå var det både hvitt, brunt og rødt... Æsj!
Kjedelig med kontrabeskjeder Får håpe det skjer noe i løpet av helga. Vi krysser fingrene!!39 uker i morgen. Hode ligger høyt. Jm sa for 14 dager siden at hodet lå godt nedi bekkenet og tilnærmet festet. Ingen krise om vannet skulle gå. Nå sa legen det motsatte! Og at jeg måtte legge meg ned viss vannet skulle gå. Følte hele timen som en stor knekk på min tålmodighet. Får vel begynne å løpe i trapper og løfte tunge vekter
Så bra alt er bra med babyen, men kjedelig å være syk! Håper det går fort over♥ Kos deg med litt sukker du Kanskje alt blir bra da!Heisann! Hjemme fra siste jordmorkontroll - ingen stemme og sjuk - og i følge henne vil nok ikke fødsel starte mens jeg er sjuk. Håper jeg blir raskt frisk! Hodet er godt nede, festet og gutten er ikke større en gjennomsnitlig mener hun ellers var alt tipp topp fra brystet og ned hun sa også jeg kunne unne meg litt sukker mens jrg er syk ;-)
Håper formen er på vei opp nå. Du får prøve å sove det av deg. Masse god bedring!Heisann! Hjemme fra siste jordmorkontroll - ingen stemme og sjuk - og i følge henne vil nok ikke fødsel starte mens jeg er sjuk. Håper jeg blir raskt frisk! Hodet er godt nede, festet og gutten er ikke større en gjennomsnitlig mener hun ellers var alt tipp topp fra brystet og ned hun sa også jeg kunne unne meg litt sukker mens jrg er syk ;-)
37 uker i dag, har nå fått mens lignende smerter også så er veldig spentHvor langt er du på vei? Er så spent på når det begynner å skje ting hos meg
Er selv 37+5 i dag, så håper det skjer noe hos meg snart å37 uker i dag, har nå fått mens lignende smerter også så er veldig spent
Ja får håpe det da vet ikke om det bare er modning eller hva det er, men er ikke sånn murring tegn på rier ?Er selv 37+5 i dag, så håper det skjer noe hos meg snart å
Murringer er hvertfall tegn på modning Har endel murringer her, men det bygger seg ikke opp til rier - enda hvertfallJa får håpe det da vet ikke om det bare er modning eller hva det er, men er ikke sånn murring tegn på rier ?
Blir spennende å se daMurringer er hvertfall tegn på modning Har endel murringer her, men det bygger seg ikke opp til rier - enda hvertfall
Gått hele dagen å følt meg sliten i ryggen, og nå har jeg hatt sikkelige mensmurringer i magen og tak i ryggen i to timer Endelig skjer det NOE! Sikkert bare modning! Men er glad for alle tegn jeg kjenner nå!Kjedelig med kontrabeskjeder Får håpe det skjer noe i løpet av helga. Vi krysser fingrene!!
Krysser fingrene for deg har litt av det samme, så er veldig spentGått hele dagen å følt meg sliten i ryggen, og nå har jeg hatt sikkelige mensmurringer i magen og tak i ryggen i to timer Endelig skjer det NOE! Sikkert bare modning! Men er glad for alle tegn jeg kjenner nå!
Jeg har hatt murringer i magen siden kl 20. Hvertfall våknet ofte i natt og kjent det. Kjenner fortsatt. Nederst i magen og på innsiden av låra faktisk av alle plasser så det skjer noe hvertfall. Men det er konstant da, ikke av og på. Spennende å se om det er noe som vil ta seg opp eller hvaHvordan går det med dere som har kjent litt idag? Blir det baby?
Så spennende! Heier på deg!Krysser fingrene for deg har litt av det samme, så er veldig spent