Skravletråd

Ferdig på kontroll og alt såg fint ut. SF mål har flater helt ut siste ukene men det er vist vanlig sier de. Hodet ikke festet. Føler at dette blir overtid! Det skjer jo ikke noe!! :(

Ferdig på kontroll og alt såg fint ut. SF mål har flater helt ut siste ukene men det er vist vanlig sier de. Hodet ikke festet. Føler at dette blir overtid! Det skjer jo ikke noe!! :(
Hvis det er noen trøst skjer det lite her å! Hvor langt er du på vei? Jeg skal på ny kontroll på tirsdag og da er jeg 38+2. Håper legen kan fortelle meg litt om "ståa" da;)

Hvis det er noen trøst skjer det lite her å! Hvor langt er du på vei? Jeg skal på ny kontroll på tirsdag og da er jeg 38+2. Håper legen kan fortelle meg litt om "ståa" da;)
39 uker i morgen. Hode ligger høyt. Jm sa for 14 dager siden at hodet lå godt nedi bekkenet og tilnærmet festet. Ingen krise om vannet skulle gå. Nå sa legen det motsatte! Og at jeg måtte legge meg ned viss vannet skulle gå. Følte hele timen som en stor knekk på min tålmodighet. Får vel begynne å løpe i trapper og løfte tunge vekter :p

Masse lykke til!! Blir godt å flytte hjem nå da :) er det langt unna der du bor?
Jeg skal til legen på kontroll i dag. Vet ikke om jeg har troen på han og sv.kontroll :p har bare gått til jm, men de skal flytte helsestasjonen så måtte ta denne kontrollen hos lege. 38+6 i dag. Håper jeg slipper flere kontroller nå ;) neste kontroll er 40+4

takk :) tror det gikk bra! hjeem til kjæresten er 4t unna.. blir godt å flytte hjem igjen :)
mp ha lykke til med legen! - så håper vi han er en av di flinke! er du heldig slipper du flere kontroller også :)

Tror den gikk her også nå! Fytti fader, det er det styggeste jeg har sett! Mye verre en det jeg får opp på Google!!

Sist gikk den litt og litt, uten blod, men nå var det både hvitt, brunt og rødt... Æsj!

ååhh.. hørtes ut som når siste rest etter MA kom ut.. FYSJ! har ikke søkt opp på google jeg..

39 uker i morgen. Hode ligger høyt. Jm sa for 14 dager siden at hodet lå godt nedi bekkenet og tilnærmet festet. Ingen krise om vannet skulle gå. Nå sa legen det motsatte! Og at jeg måtte legge meg ned viss vannet skulle gå. Følte hele timen som en stor knekk på min tålmodighet. Får vel begynne å løpe i trapper og løfte tunge vekter :p
Kjedelig med kontrabeskjeder:( Får håpe det skjer noe i løpet av helga. Vi krysser fingrene!!

Heisann! Hjemme fra siste jordmorkontroll - ingen stemme og sjuk - og i følge henne vil nok ikke fødsel starte mens jeg er sjuk. Håper jeg blir raskt frisk! Hodet er godt nede, festet og gutten er ikke større en gjennomsnitlig mener hun :-) ellers var alt tipp topp fra brystet og ned :-P hun sa også jeg kunne unne meg litt sukker mens jrg er syk ;-)

Heisann! Hjemme fra siste jordmorkontroll - ingen stemme og sjuk - og i følge henne vil nok ikke fødsel starte mens jeg er sjuk. Håper jeg blir raskt frisk! Hodet er godt nede, festet og gutten er ikke større en gjennomsnitlig mener hun :-) ellers var alt tipp topp fra brystet og ned :-P hun sa også jeg kunne unne meg litt sukker mens jrg er syk ;-)
Så bra alt er bra med babyen, men kjedelig å være syk! Håper det går fort over♥ Kos deg med litt sukker du;) Kanskje alt blir bra da!

Heisann! Hjemme fra siste jordmorkontroll - ingen stemme og sjuk - og i følge henne vil nok ikke fødsel starte mens jeg er sjuk. Håper jeg blir raskt frisk! Hodet er godt nede, festet og gutten er ikke større en gjennomsnitlig mener hun :) ellers var alt tipp topp fra brystet og ned :p hun sa også jeg kunne unne meg litt sukker mens jrg er syk ;-)
Håper formen er på vei opp nå. Du får prøve å sove det av deg. Masse god bedring!

Kjedelig med kontrabeskjeder:( Får håpe det skjer noe i løpet av helga. Vi krysser fingrene!!
Gått hele dagen å følt meg sliten i ryggen, og nå har jeg hatt sikkelige mensmurringer i magen og tak i ryggen i to timer :) Endelig skjer det NOE! Sikkert bare modning! Men er glad for alle tegn jeg kjenner nå! :)

Gått hele dagen å følt meg sliten i ryggen, og nå har jeg hatt sikkelige mensmurringer i magen og tak i ryggen i to timer :) Endelig skjer det NOE! Sikkert bare modning! Men er glad for alle tegn jeg kjenner nå! :)
Krysser fingrene for deg :) har litt av det samme, så er veldig spent :)

Noen våkne? :P
Har sovet litt, men våknet for ca en time siden. En skulle tro jeg var helt ferdig etter idag, men er overraskende kvikk. :P Gutten sover godt, så han holder meg ikke opptatt heller. (Hehe, det endrer seg nok!)

Hvordan går det med dere som har kjent litt idag? Blir det baby? ;)
Jeg har hatt murringer i magen siden kl 20. Hvertfall våknet ofte i natt og kjent det. Kjenner fortsatt. Nederst i magen og på innsiden av låra faktisk av alle plasser :p så det skjer noe hvertfall. Men det er konstant da, ikke av og på. Spennende å se om det er noe som vil ta seg opp eller hva :)
Er formen din fin? :)

Back
Topp