Skravletråd

Dere som ikke har født ennå: husk vannflaske på barsel! Ammingen er såvidt begynt, men fy så tørst en blir! Er ganske varmt på rommet også. På dette sykehuset, i det minste. ;)
Den ligger allerede i baggen ;-) må bare huske crocksa mine og toalettsaker når jeg reiser.. men bare 5 min å gå hjem, så ingen krise om noe glemmes..

Da var det min tur til å miste den berømte slimproppen. Ble litt usikker så måtte jo på Google å sjekke om det var det og ja min lite snørrklyse var nok det. (Google søk ikke for de med svakt hjerte altså) men med tanke på at det er 1 månde til termin så er nok ikke detta tegn på noe annet at det går i rette retning. Men er det ikke sånn at man uten proppen ikke skal bade på fellesbad?

Hehe ja er sykt spennende :) sånn ting ser ut nå, så kommer jeg nok ikke til å gå til termin :D
Så spennende!! Her stoppet det helt opp når jeg sto opp i går. Men har fått et nytt bekken! Så det jeg kjente på var nok at hodet pressa seg ned og kanskje til og med festet seg? Har hvertfall skjedd noe og det liker jeg! Masse lykke til! Er så spennende å følge med nå! :)

Så spennende!! Her stoppet det helt opp når jeg sto opp i går. Men har fått et nytt bekken! Så det jeg kjente på var nok at hodet pressa seg ned og kanskje til og med festet seg? Har hvertfall skjedd noe og det liker jeg! Masse lykke til! Er så spennende å følge med nå! :)
Ja det er veldig spennende :) prøver å ikke tenke for mye på det

Da var det min tur til å miste den berømte slimproppen. Ble litt usikker så måtte jo på Google å sjekke om det var det og ja min lite snørrklyse var nok det. (Google søk ikke for de med svakt hjerte altså) men med tanke på at det er 1 månde til termin så er nok ikke detta tegn på noe annet at det går i rette retning. Men er det ikke sånn at man uten proppen ikke skal bade på fellesbad?
Wæææ, vi som har samme dato!!:D

neinei! du får ikke føde enda - da blir jeg skikkelig sjalu!!
men slimproppen skal være ganske stor skal den ikke?
lykke til uansett - å vær flink til å si ifra om det skjer noe mer :D

neinei! du får ikke føde enda - da blir jeg skikkelig sjalu!!
men slimproppen skal være ganske stor skal den ikke?
lykke til uansett - å vær flink til å si ifra om det skjer noe mer :D
Kan godt være det bare var deler av den. Den var ikke allverdens stor men nok til å måtte Google mucus plug.
Hu tar seg sikkert bare godt tid og erter litt. Kan jo gå flere uker uten propp.
Jeg tror alle vi som har termin blir super sjalue om noen får før den andre. Jeg vet jeg hadde blitt det!

Kan godt være det bare var deler av den. Den var ikke allverdens stor men nok til å måtte Google mucus plug.
Hu tar seg sikkert bare godt tid og erter litt. Kan jo gå flere uker uten propp.
Jeg tror alle vi som har termin blir super sjalue om noen får før den andre. Jeg vet jeg hadde blitt det!
Slimproppen kan visst også bygge seg opp igjen.. :-)

Proppen min har også gått, håper på å ha prinsessa i armene i løpet av en ukes tid :) har murringer og stikkinger også, så kan hende

Back
Topp