Skravletråd

Jeg har først vært med sambo og tømt hengern for 560 kg plank i morrest.. etter frokost har jeg luftet hund og holdt på i 3 timer i hagen med klipping, raking og fylt opp en stor henger med karmer med hageavfall helt alene.. utslitt nå.. skal dra å tømme hengern igjen når sambo er hjemme fra jobb om en time halvannen..
Du har jo gjort masse!!:) Er du frisk igjen? Og energien er tilbake?

Du har jo gjort masse!!:) Er du frisk igjen? Og energien er tilbake?
Ikke helt frisk - fortsatt ikke stemme og hoster opp mye dritt.. men energien er mer eller mindre tilbake.. og så er det jo knallfint vær ute :-)

Her har vi overbygd veranda, så kan egentlig henge ut uansett vær;) Lukter så godt av klærne etterpå.
Det skal vi bygge :-) regner med å få gjort det i sommer eller til høsten.. byggesøknaden er godkjent i alle fall :-)

Har du påskeplaner da? Er kjæresten på arbed?

Det skal vi bygge :-) regner med å få gjort det i sommer eller til høsten.. byggesøknaden er godkjent i alle fall :-)

Har du påskeplaner da? Er kjæresten på arbed?
Vi skal ha overbygd en del på verandaen på nyhuset å, men det blir nok ikke i år. Må bygge verandaen først:p

Ingen påskeplaner:) Stille og rolig hjemme tenker jeg. Kjæresten jobber t.o.m onsdag, men blir en skikkelig langhelg med fri sammen da:):) Enn dere?

Vi skal ha overbygd en del på verandaen på nyhuset å, men det blir nok ikke i år. Må bygge verandaen først:p

Ingen påskeplaner:) Stille og rolig hjemme tenker jeg. Kjæresten jobber t.o.m onsdag, men blir en skikkelig langhelg med fri sammen da:):) Enn dere?
Blir det samme her.. han jobber tom onsdag, så blir det sikkert noen småturer, men mest oppussing på planen.. :-) Ser ut til at vi leier ut hytta siste helga.. får vel ikke brukt den selv uansett..

Blir det samme her.. han jobber tom onsdag, så blir det sikkert noen småturer, men mest oppussing på planen.. :-) Ser ut til at vi leier ut hytta siste helga.. får vel ikke brukt den selv uansett..
Hvor har dere hytte? Herlig med et sted bare for å komme seg litt bort fra hjemmet:)

Stordal kommune.. overøye heter det der :-) Stortrives på hytta! Kjøpte den i sommer :-D
Her har vi vokst opp på campingplassen, og elsker å komme ut dit hver sommer:D Nå er det ikke akkurat camping kanskje når det er steinlagt platting, vogn med to soverom, dusj, do og innlagt vann:p Ting har forandret seg, men koser meg der like mye som når jeg var 2:):)

Her har vi vokst opp på campingplassen, og elsker å komme ut dit hver sommer:D Nå er det ikke akkurat camping kanskje når det er steinlagt platting, vogn med to soverom, dusj, do og innlagt vann:p Ting har forandret seg, men koser meg der like mye som når jeg var 2:):)
Hehe.. viktigste er å ha en plass å komme til :-) hjemme må man ditt og datt - på hytta kan man bare kose seg! :-)

Med en liten én ja:D Vi flytter inn i nytt hus til sommern å, og flytter fra Trøndelag til Østlandet:p Så denne sommern blir spesiell på mange måter!
Ja, det skjønner jeg! Spennende og litt skummelt å flytte et nytt sted kan jeg tenke meg :-)

Ja, det skjønner jeg! Spennende og litt skummelt å flytte et nytt sted kan jeg tenke meg :-)
Det er det, men vi flytter nærmere min familie, så vi har allerede et godt nettverk:) Det gleder meg sånn at babyen skal få vokse opp med tanter, onkler og besteforeldre i nærheten:):)

Det er det, men vi flytter nærmere min familie, så vi har allerede et godt nettverk:) Det gleder meg sånn at babyen skal få vokse opp med tanter, onkler og besteforeldre i nærheten:):)
Ja, det er kjekt! Det får ikke vi, så får satse på hyppige besøk :-)

Back
Topp