Skravletråd

er vel noe med det ja :) mn skal jeg gå sånn her i 29 dager+ evt overtid er jeg ganske sikker på at jeg ikke blir noe koselig å være i hus med.. :/
du har vel ikke såå lenge igjen til termin?:)
Nei.. om 10 minutter er det vel 10 dager igjen.. her har disse plagene vært veldig periodiske.. noen gode og noen dårlige dager.. :-)

Da har jeg kommet hjem fra legen:) Alt bra med lille, men fortsatt ikke noe festet hode. Trodde det var vanlig at det festet seg tidlig hos førstegangsfødende, men det stemmer vel ikke hos meg da:p Ble lurt shopping i dag å:D Er så mye fint, så vanskelig å la være syns jeg;)

Bra bra :) joda det går fint, veldig trøtt i dag. Nei jeg trur hun har lyst til å være en uke eller to til :)
Jeg har fått så vondt i underlivet og mellom bena. Skikkelig støl på en måte:p Fikk beskjed av legen i dag om at hodet ikke er fester, så det er kanskje det som skjer nå?;)

Må har jeg satt meg godt tilrette i senga! Skal kose med med bok så jeg blir litt døsig kanskje. I dag har vi spist kebab med venner så på veien hjem var vi så gode å mette at vi kjøpte oss en sittegruppe og pavljong :) henter de i morgen så da blir det mye utekos fremover!

Må har jeg satt meg godt tilrette i senga! Skal kose med med bok så jeg blir litt døsig kanskje. I dag har vi spist kebab med venner så på veien hjem var vi så gode å mette at vi kjøpte oss en sittegruppe og pavljong :) henter de i morgen så da blir det mye utekos fremover!
Så koselig :) sittegruppe er deilig :)

Er det noe liv her ? :)
Jeg sitter å lurer på om jeg skal tørre å legge meg eller ikke. Falt i trappen før i sag og føler meg ganske forslått. Frykter hva en natt vil gjøre med den følelsen. Og litt småpanikk for det skal bli fødsel nå når kroppen er så sår! Hehe... Rart man har ønsket at fødsel skal skje så lenge, og nå føler jeg han helst kan drøye en uke! Hehe

Back
Topp