Skravletråd

Jeg sitter å lurer på om jeg skal tørre å legge meg eller ikke. Falt i trappen før i sag og føler meg ganske forslått. Frykter hva en natt vil gjøre med den følelsen. Og litt småpanikk for det skal bli fødsel nå når kroppen er så sår! Hehe... Rart man har ønsket at fødsel skal skje så lenge, og nå føler jeg han helst kan drøye en uke! Hehe
Har du snakket med føden eller jordmor? Mener at du skal blø eller ha veldige smerter om det er farlig..

Jeg sitter å lurer på om jeg skal tørre å legge meg eller ikke. Falt i trappen før i sag og føler meg ganske forslått. Frykter hva en natt vil gjøre med den følelsen. Og litt småpanikk for det skal bli fødsel nå når kroppen er så sår! Hehe... Rart man har ønsket at fødsel skal skje så lenge, og nå føler jeg han helst kan drøye en uke! Hehe
Føler akkurat samme nå som jeg er over grensa :P

Herregud så merkelig hvordan man endrer seg med babyens leie.. de siste nettene har jeg vært oppe 10 ganger+ og kunn fått ut en skvett..! I natt var jeg oppe EN gang og da fosset det ut! Sikker på at jeg tissa en liter :-P :-O

Da har jeg endelig samla meg til å se på tv og funnet fødeavdelingen. Venter på av ovnen blir varm så jeg kan fikse rundstykker til frokost.
Planen i dag er å få rydda inn og ut av oppvaskmaskina. Litt hver dag..

Da har jeg endelig samla meg til å se på tv og funnet fødeavdelingen. Venter på av ovnen blir varm så jeg kan fikse rundstykker til frokost.
Planen i dag er å få rydda inn og ut av oppvaskmaskina. Litt hver dag..
Sånn er det - man må fordele arbeidet utover.. fødeavd her også.. startet det på nytt.. :-)

Her var jeg hos legen til morran, og fikk vite at hodet hadde festet seg. Han sa også at hun lå langt nede. Ikke at jeg ikke har merket det akkurat :p Så har jeg hatt besøk av fire venninner og fire barn. Nå er jeg utslitt, og det nyvaska huset ser ikke nyvaska ut lenger :p

Noe på gang hos noen i kveld?! Jeg sitter med kynnere ca hver 10 min men de er ikke vonde :( Håper håper de blir vonde og at det tar seg opp! :D

Helt rolig her.. bare spark og romstering..

Noe på gang hos noen i kveld?! Jeg sitter med kynnere ca hver 10 min men de er ikke vonde :( Håper håper de blir vonde og at det tar seg opp! :D

Her skjer det veldig lite. Konstante mensmurringer, men det har jeg hatt i flere uker.
Sist gang startet det med regelmessige kynnere/rier hvert 5. minutt som varte i 16 timer før det tok seg opp. Var ikke vonde og måtte nesten sitte og kjenne etter om jeg skulle klare å kjenne dem. Ungen var ute 24 timer etter den første kynneren.

Her skjer det veldig lite. Konstante mensmurringer, men det har jeg hatt i flere uker.
Sist gang startet det med regelmessige kynnere/rier hvert 5. minutt som varte i 16 timer før det tok seg opp. Var ikke vonde og måtte nesten sitte og kjenne etter om jeg skulle klare å kjenne dem. Ungen var ute 24 timer etter den første kynneren.
Åååh lov å håpe at det er noe sånt på gang hehe! Er mellom 5-10 min mellom i over to timer nå.. Hihi:)

Åååh lov å håpe at det er noe sånt på gang hehe! Er mellom 5-10 min mellom i over to timer nå.. Hihi:)

Hadde håpet på en slik fødsel denne gangen også. Etter 10 timer trodde jeg det var lenge igjen og sendte til og med mannen å jobb, selv om han ikke har mulighet til å komme hjem i løpet av arbeidsdagen (kjører lastebil, så langt hjemmefra store deler av dagen). Denne gangen har jeg hatt vondere kynnere i flere uker allerede, og tror hele tiden det er noe på gang. Bedre sist gang når det ikke var noe slikt lureri.

Back
Topp