Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stod på til ca 0430 og da fikk jeg sove noen timer, men nå starter det visst igjen. Tror slimproppen akkurat gikk og. Spennende!!!nei var ikke det.. måtte legge bort tlf å -vekte visst kjæresten hehe
hvordan gikk det.. fikk du sovet eller tok de seg opp?
Stod på til ca 0430 og da fikk jeg sove noen timer, men nå starter det visst igjen. Tror slimproppen akkurat gikk og. Spennende!!!
God morgen folkens! Idag står påskelam oå menyen første fridag til sambo, så tror vi skal kose oss litt sammen før besøk i kveld planer for skjærtorsdag?
Oi! Masse lykke til! Spennende!! :-DStod på til ca 0430 og da fikk jeg sove noen timer, men nå starter det visst igjen. Tror slimproppen akkurat gikk og. Spennende!!!
Høres jo koselig ut det også da! Deilig med påskeferie! :-DGod morgen
høres ut som dere har planlagt en herlig dag :')
her er det også første hele fridag - så planen er å slappe av å besøke søstra mi +ungene
Høres jo koselig ut det også da! Deilig med påskeferie! :-D
Sånn er det å være høygravid desverre.. får ikke gjort alt man gjerne skulle gjort...blir nok kos ja eneste dumme er at jeg har så sinnsykt nedpress å murringer så får ikke lekt like mye med tanteungen som jeg ønsker :/
men er veeldig godt med ferie!
Sånn er det å være høygravid desverre.. får ikke gjort alt man gjerne skulle gjort...
Har det skjedd noe mer?Stod på til ca 0430 og da fikk jeg sove noen timer, men nå starter det visst igjen. Tror slimproppen akkurat gikk og. Spennende!!!
Kos dere på hytta!Heisann jenter ikke skjedd noe mer her, så da satser vi på hyttetur i dag
Vi krysser fingreneEr så spent! Har lagt brudekjolen min ut på finn og i dag kommer det ei å vil se på den. Kjolen har liggi på nett nå i 4 månder men ingen har tatt kontakt. Håper hun liker den!!!
Ja absoluttKos dere på hytta!
Her har jeg akkurat satt en bolledeig Må jo kose oss litt nå som det er påske
Har dere lang vei til hytta da? Blir dere hele påska?Ja absolutt
Jepp! Nå har jeg satt lammelåret i ovnen og laget hjemmelaga sjokolademousse tror det blir en tur utdu har nok rett i det.. hehe
snart ferdig hele gjengen nå.. da har vi værtfall kroppen tilbake - men blir vel mer å tenke på da
Nei 1,5 time blir til lørdag eller søndagHar dere lang vei til hytta da? Blir dere hele påska?
Ooooh! Det hørtes godt ut Mye energi i dag?Jepp! Nå har jeg satt lammelåret i ovnen og laget hjemmelaga sjokolademousse tror det blir en tur ut
Deilig når det ikke er så lang vei Lettere å dra da!Nei 1,5 time blir til lørdag eller søndag