Like greit det ikke skjedde på hytta kanskje Men skjønner du er utålmodig! Begynner å bli litt utålmodig selv...Ingen baby på hytteturen, men nå kan hun komme synes jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like greit det ikke skjedde på hytta kanskje Men skjønner du er utålmodig! Begynner å bli litt utålmodig selv...Ingen baby på hytteturen, men nå kan hun komme synes jeg
Ja, men nå er det bare å kommeLike greit det ikke skjedde på hytta kanskje Men skjønner du er utålmodig! Begynner å bli litt utålmodig selv...
Tenker det samme her! Skulle så gjerne fått noen tegn på at ting nærmer seg hvertfallJa, men nå er det bare å komme
Ja hvor langt er du nå da ?Tenker det samme her! Skulle så gjerne fått noen tegn på at ting nærmer seg hvertfall
39 uker i dagJa hvor langt er du nå da ?
Ja Okei da er det bare å snike seg ut da39 uker i dag
Blir spennende å se når det starterJa Okei da er det bare å snike seg ut da
Ja det blir detBlir spennende å se når det starter
Gratulerer med dagen!!! Ja jeg har bursdag 22 april å blir 27 jeg å, håper på akkurat samme gave som deg!!Hurrahurra! I dag er min 27årsdag og ønsker meg baby nååå hihi
Jeg er å sulten. Spiste verdens største frokost men spiste enda mer etter det og nå venter jeg på at paien skal tine så jeg kan gofle i meg den å!Jeg er så sinnssykt sulten i dag!! Like sulten rett etter at jeg har spist. Rart!
Hehe, hadde vært stad ja, spørrsmålet er om det blir like gøy for lille å ha bursdag på samme dag som gamlemorGratulerer med dagen!!! Ja jeg har bursdag 22 april å blir 27 jeg å, håper på akkurat samme gave som deg!!
Søsteren min fikk sin første en uke etter sin egen bursdag og alle glemmer bort henne og bryr seg bare om jentungen uansett. Så samme dag eller litt senere tror jeg uansett vi mister dagen vår litt..Hehe, hadde vært stad ja, spørrsmålet er om det blir like gøy for lille å ha bursdag på samme dag som gamlemor
Ho kan godt få vente litt til, er tross alt 20 dager til termin, men lengter etter nurket mitt<3
Ja det er sant! Har en liten en fra før som har bursdag 3 dager før meg, så er allerede i skyggen derSøsteren min fikk sin første en uke etter sin egen bursdag og alle glemmer bort henne og bryr seg bare om jentungen uansett. Så samme dag eller litt senere tror jeg uansett vi mister dagen vår litt..
Gode på timing!!Ja det er sant! Har en liten en fra før som har bursdag 3 dager før meg, så er allerede i skyggen der
Lager kun aprilbarn her i huset hehe
Gratulerer med dagenHurrahurra! I dag er min 27årsdag og ønsker meg baby nååå hihi
Gratulerer så mye med dagen! Kanskje du er heldig?Hurrahurra! I dag er min 27årsdag og ønsker meg baby nååå hihi
HippHippHurra for deg i dag, håper du får ditt ønske oppfylt ;-)Hurrahurra! I dag er min 27årsdag og ønsker meg baby nååå hihi
Hurrahurra! I dag er min 27årsdag og ønsker meg baby nååå hihi
Gratulerer med dagen!!Hurrahurra! I dag er min 27årsdag og ønsker meg baby nååå hihi