Skravletråd

Nå nærmer jeg meg ferdig med maling av lekegrind.. en side og litt flekking imorra, så håper jeg den er bra! :-) sliten!! Nå har jeg bare igjen å lufte bikkja og støvsuge litt her før resten blir sofa.. bare hvile LITT først! Sambo står nede og river <3

Gratulerer så mye med dagen!:) Kanskje du er heldig?;)
Gratulerer med dagen :)
HippHippHurra for deg i dag, håper du får ditt ønske oppfylt ;-)
Gratulerer med dagen :D
Gratulerer med dagen!! :)
Tusen takk jenter:D så langt ingen tegn til at mageboeren vil feire sammen med meg ;) men det går bra:D Får feiret skikkelig med kjæresten og storebror!

Tusen takk jenter:D så langt ingen tegn til at mageboeren vil feire sammen med meg ;) men det går bra:D Får feiret skikkelig med kjæresten og storebror!
Min ser også ut til å trives godt inni magen.. håper egentlig han kommer ila neste uke.. begynner å bli utålmodig nå! :-)

Min ser også ut til å trives godt inni magen.. håper egentlig han kommer ila neste uke.. begynner å bli utålmodig nå! :)
Min å er glad i magehula si! Men er så spent nå, at klarer snart ikke vente mer! Går bare å tripper rundt å kjenner og føler på tegn:)

Min å er glad i magehula si! Men er så spent nå, at klarer snart ikke vente mer! Går bare å tripper rundt å kjenner og føler på tegn:)
Samme her.. fikk ikke sove i natt.. lå bare å tenkte på når og hvordan fødselen kommer til å starte..

Samme her! Er sikker hver kveld på at NÅ skjer det:) men må vel smøre meg med tålmodighet.
Ja.. må jo det.. er jo forberedt på overtid egentlig, men nå når påsken er over er det liksom så nærme!

Ja, 20 dager i dag med ventetid ifht termin, tiden går så kjapt men samtidig så syyyykt sakte til tider! Når har du termin?:)
Jeg har termin på fredag, så bare 5 dager igjen.. men 15-16 dager til evnt igangsettelse..

Uuuuh da er det nærme ja! Så gøy! Kjenner du no action, tegn på at det skjer snart?;)
Nei, bare kynnere og nedpress.. og sporadisk kvalme..! Vart i mage uker, så ingen forhåpninger her.. du da? Noen tegn?

Nei, bare kynnere og nedpress.. og sporadisk kvalme..! Vart i mage uker, så ingen forhåpninger her.. du da? Noen tegn?
Samme her også, ikke så mye nedpress, men på kveldene og natten da tar kynnerne seg opp og er litt vondere enn vanlig! Så kanskje det modnes litt iallefall:)

Back
Topp