Satser på det for oss alle!Samme her også, ikke så mye nedpress, men på kveldene og natten da tar kynnerne seg opp og er litt vondere enn vanlig! Så kanskje det modnes litt iallefall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det for oss alle!Samme her også, ikke så mye nedpress, men på kveldene og natten da tar kynnerne seg opp og er litt vondere enn vanlig! Så kanskje det modnes litt iallefall
Må jo bare håpe.. kjenner det blir tøft å passere termindatoen!Samme tegnene hos meg. Murringer, kynnere og press nederst i magen. Har også vært endel kvalm den siste uka. Håper babyen vil ut snart!!
Var det 5 dager igjen?Må jo bare håpe.. kjenner det blir tøft å passere termindatoen!
Ja, det stemmerVar det 5 dager igjen?
Spennende å se om det skjer noe den uka her da Når fu har termin er det 5 dager til min termindatoJa, det stemmer
Ja.. guri så spennende! Kan jo skje når som helst.. må bare prøve å få dagene til å gå!Spennende å se om det skjer noe den uka her da Når fu har termin er det 5 dager til min termindato
Ja det er akkurat det! Det skjer jo snart uansettJa.. guri så spennende! Kan jo skje når som helst.. må bare prøve å få dagene til å gå!
Ja det skjønner jeg 38 + 2Er 37+4, så kan enda bli leng til ho kommer! Gleder meg veldig kjenner jeg! Er du kommet langt?
So agreeSatser på det for oss alle!
God morgen! Her skal jeg male ferdig lekegrinda og så har jeg solgt et par senger som blir henta forhåpentligvis! Ellers vet jeg ikke.. støvsigde igår, men trengs vel en vask.. selv om det kan utsettes til imorra..God morgen damer, hva skal dere i dag? Her blir det rydding og vasking av hele huset.. Skal bli godt at alt er rent og pent før baby kommer !
God morgen her er det klessvask, husvask og vindusvask som står på agendaen! Kjenner et eller annet har satt seg i ryggen, så kanskje den runden med vask kan hjelpe megGod morgen damer, hva skal dere i dag? Her blir det rydding og vasking av hele huset.. Skal bli godt at alt er rent og pent før baby kommer !
Mm hørtes deilig utGod morgen alle sammen! Her blir det også rydding og vasking i dag. Får middagsbesøk ikveld, så da må vi nesten ta en runde Menyen i dag blir langtidsstekt elgsteik, så den står allerede i ovnen
Håper det blir braMm hørtes deilig ut
Det blir det nokHåper det blir bra
Det har vært lite middagsbesøk i påska, så blir koselig med gjester i dag Må bare vaske litt i leiligheten, men kommer meg liksom ikke opp av sofaenDet blir det nok
God morgen damer, hva skal dere i dag? Her blir det rydding og vasking av hele huset.. Skal bli godt at alt er rent og pent før baby kommer !