Skravletråd

Samme tegnene hos meg. Murringer, kynnere og press nederst i magen. Har også vært endel kvalm den siste uka. Håper babyen vil ut snart!!:p
Må jo bare håpe.. kjenner det blir tøft å passere termindatoen!

Spennende å se om det skjer noe den uka her da;) Når fu har termin er det 5 dager til min termindato:D
Ja.. guri så spennende! Kan jo skje når som helst.. må bare prøve å få dagene til å gå! :-)

God morgen damer, hva skal dere i dag? :) Her blir det rydding og vasking av hele huset.. Skal bli godt at alt er rent og pent før baby kommer !

God morgen damer, hva skal dere i dag? :) Her blir det rydding og vasking av hele huset.. Skal bli godt at alt er rent og pent før baby kommer !
God morgen! Her skal jeg male ferdig lekegrinda og så har jeg solgt et par senger som blir henta forhåpentligvis! Ellers vet jeg ikke.. støvsigde igår, men trengs vel en vask.. selv om det kan utsettes til imorra..

God morgen! Nettopp våknet, og nå får lillegutt mat. :)
Vi har ikke store planene for dagen, men det blir nok litt husarbeid. ;) Må gjøre istand tingene til vesla som skal tilbake i barnehagen imorgen.

God morgen :) her er det klessvask, husvask og vindusvask som står på agendaen! Kjenner et eller annet har satt seg i ryggen, så kanskje den runden med vask kan hjelpe meg :D

God morgen alle sammen!:) Her blir det også rydding og vasking i dag. Får middagsbesøk ikveld, så da må vi nesten ta en runde;) Menyen i dag blir langtidsstekt elgsteik, så den står allerede i ovnen:D

God morgen :)
blir alene hjemme fra kl. 12 ca da det er fotballkamp idag såå da blir det å vaske å rydde litt her også :)
har nesten ikke sovet inatt pga vonde kynnere.. og kjæresten er nr3 som har drømt at jeg skal føde snart.. lov å håpe, hihi!
vaskes må det uansett da.. lenge siden sist :o

Back
Topp