Nei er jeg enig imhm! blir ikke bedre når latskapen tar overhånd og sambo er hellig overbevist om at det er skadelig for gulvet om det blir vaska oftere..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er jeg enig imhm! blir ikke bedre når latskapen tar overhånd og sambo er hellig overbevist om at det er skadelig for gulvet om det blir vaska oftere..
Trodde slimproppen hadde gått, men den gikk visst nå
Hehe ja men vet jo ikke om det var den da, men det må være den ! For kan ikke skjønne at det er sperm heller liksomoioi!
ifølge det jeg har lest bruker det vwl å bli fødsel innen en uke.. håper det skjer da, du som har ventet på det ei stund
Ja, jeg ligger våken.. Har hatt kynnere og vonde murringer fra klokken 16. Fra kl 19 har de kommet med ca 4-7 min mellomrom og vart i 1min. Kan det være masrier? Førstegangs, så jeg har ikke peil..flere som er våken?
får ikke sove.. har noen helt insane vonde menssmerter innimellom her! men ingen kynnere.. dette for noe tøys da?
Ja, jeg ligger våken.. Har hatt kynnere og vonde murringer fra klokken 16. Fra kl 19 har de kommet med ca 4-7 min mellomrom og vart i 1min. Kan det være masrier? Førstegangs, så jeg har ikke peil..
Noe mer utvikling hos deg?
Det kan være!! Vi har vel termin samme dag, 29.april? Hadde vært moro om det hadde startet nå for oss begge!oioi! kanskje det er noe på gang er førstegangs selv så kan desverre ikke gi mye svar :/ har gått som deg siden igår (hjalp å dusje.. før de kom tilbake 3t senere) - bortsett fra at jeg ikke har tatt tiden da så aner ikke noe ifht lengde.. men nå har alt sluttet borsett fra lyn av menssmerter
Det kan være!! Vi har vel termin samme dag, 29.april? Hadde vært moro om det hadde startet nå for oss begge!
Blir spennende å se utover natta. Regner med at det ikke blir noe søvn om det virkelig starter.
Hahaha, enig Jeg har menstermin 12.april, så håper en liten knapp på den dagen. Her fryktelig lei nå, samtidig som det blir rart å plutselig skulle ha en baby Vi får heie på samme dagdet har vi vettu ja altså.. synes nesten vi begge må få eller så blir jeg småsjalu på deg værtfall siden vi har samme dato å greier!
til meg er det nok ikke fare med å ikke få sove.. roet seg mer ned nå, og det som var av tegn til blod tidligere idag har blitt heelt borte så er nok bare modning til meg :/
Hahaha, enig Jeg har menstermin 12.april, så håper en liten knapp på den dagen. Her fryktelig lei nå, samtidig som det blir rart å plutselig skulle ha en baby Vi får heie på samme dag
Her er det voldsomt party i magen, men får prøve å få sove litt mellom slaga! Håper du får en fin natt! Blir spennende med oppdatering i morgen
Uff så kjedelig her har jeg hatt tak i ryggen i hele natt, og har det fortsatt. Har kjent det i ryggen siden søndagblir ingenting til meg enda værtfall - så trenger ikke være redd for det hehe
våkna av nånn kynnera jeg måtte virkelig puste meg gjennom, men di dabbet av til noen jeg omtrent ikke kjenner.. null søvn da :/
Uff så kjedelig her har jeg hatt tak i ryggen i hele natt, og har det fortsatt. Har kjent det i ryggen siden søndag
Ja bestemoren min og mamma, sa det startet sånn for de. Det begynte med ryggen også ble den vondere og vondere og til slutt intense rierspennende!
her kommer det tydeligvis litt tidvis.. tatt seg opp litt igjen nå - skjønner ingenting jeg! blir gøy å følge med hvordan det utvikler seg til deg nå