Skravletråd

Hehe.. sånn er jeg og.. gidder ikke å mase meg til noe.. spent om legen min gjør det på termin om 2 dager.. da får jeg vel overtidstime på sykehuset... håper det skjer noe før den tid!
Jeg har time igjen på mandag, to dager før termin. Kanskje jeg skal få henne til å sjekke da:D Tror ikke de gjør det på eget initiativ før på sykehuset på overtidskontroll.

Jeg har time igjen på mandag, to dager før termin. Kanskje jeg skal få henne til å sjekke da:D Tror ikke de gjør det på eget initiativ før på sykehuset på overtidskontroll.
Nei, får se.. jeg skal altså på fredag til legen :-) ingen flere timer hos jordmor..

Ganske jevnt med gutter og jenter på fødetråden, litt flere jenter faktisk.. kanskje det at guttene ofte er litt treigere :-P

Det er visst ikke vanlig om man ikke spør.. noen som ikke vil også..
jeg var på ekstrakontroll nå pga uregelmessige kynnere å da ble jeg skjekket nedentil.. mn vet ikke om det er vanlig praksis..
Okei. Synes bare det virker som det er så mange som vet hvor modne og sånt de er, jeg har ikke peiling på noe sånt i det heletatt, må bare anta at han kommer når han er klar. :-)

Okei. Synes bare det virker som det er så mange som vet hvor modne og sånt de er, jeg har ikke peiling på noe sånt i det heletatt, må bare anta at han kommer når han er klar. :-)
Samme her.. har ikke blitt sjekka og termin på fredag

Skal til jordmor i morgen, da er jeg uke 39+3. Liker å vite det på forhånd hvis noen skal se der nede. Men har hatt et problemfritt svangerskap, så er vel ikke noen grunn til at ho skal det heller.

spennende å lese om alle dere som har så mange tegn nå :p
like spent hver morgen hvor mange som har fått iløpet av nattan :p

har igrunn ikke mye selv, og blir dtresset av en kjæreste som er sikker på at fødsel skjer innen få dager! han kan godt komme, vi er klare altså! men jeg er bare 37 uker så litt tidlig å få alt for høye forhåpninger..

spennende å lese om alle dere som har så mange tegn nå :p
like spent hver morgen hvor mange som har fått iløpet av nattan :p

har igrunn ikke mye selv, og blir dtresset av en kjæreste som er sikker på at fødsel skjer innen få dager! han kan godt komme, vi er klare altså! men jeg er bare 37 uker så litt tidlig å få alt for høye forhåpninger..
Ja det er det :P skal til jordmor i morgen, og har tenkt å høre om hun kan sjekke om jeg er moden

Back
Topp