Ja, er godt med alt som er gjort. Sambo har bestilt prinsen ut til kl 10 i morra, så da må det gjøres idag haha!Så smart deilig å få det gjort da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er godt med alt som er gjort. Sambo har bestilt prinsen ut til kl 10 i morra, så da må det gjøres idag haha!Så smart deilig å få det gjort da
Hehe min er bestilt innen onsdag !Ja, er godt med alt som er gjort. Sambo har bestilt prinsen ut til kl 10 i morra, så da må det gjøres idag haha!
Jeg ser på grace fra tirsdag.. fødeavd etterpåGod morgen. Her skjer det lite i dag.. drikker te og venter på at fødeavdelingen skal begynne! Kanskje det vil inspirere kroppen min litt til å få fart på ting!!!
Vi får krysse fingrene!Hehe min er bestilt innen onsdag !
Ja må detVi får krysse fingrene!
Har jo ikke mistet hele - bare litt annerledes slim igår kveld.. men hadde mer murringer enn normalt igår..Dere som har "mistet" slimproppen, hadde dere noen tegn i forkant?
Vil så gjerne at noe skal skje!! Men du har jo termin i morgen har du ikke? Så sa trøster jeg meg med at jeg har noen dager å gå påHar jo ikke mistet hele - bare litt annerledes slim igår kveld.. men hadde mer murringer enn normalt igår..
Jo, termin imorra :-D men må vel belage meg på 10 dager ekstra! Håper bare det starter av seg selv!Vil så gjerne at noe skal skje!! Men du har jo termin i morgen har du ikke? Så sa trøster jeg meg med at jeg har noen dager å gå på
Det håper jeg på å! Best at det starter av seg selv, selvom om det blir noen dager på overtidJo, termin imorra :-D men må vel belage meg på 10 dager ekstra! Håper bare det starter av seg selv!
Jepp. Klarer å vente mer slim på papiret nå ;-)Det håper jeg på å! Best at det starter av seg selv, selvom om det blir noen dager på overtid
Spennende!! Jeg å vil ha slim på papiret haha!Jepp. Klarer å vente mer slim på papiret nå ;-)
Hehe.. er nok bare modningSpennende!! Jeg å vil ha slim på papiret haha!
Da går det hvertfall k riktig retning Hva bruker du ellers dagen til?Hehe.. er nok bare modning
Idag har vi vært på fyllinga, sett på tv, holder på med fiskegrateng og litt rydding, gått tur med bikkja og så er planen å støvsuge og vaske enn du da?Da går det hvertfall k riktig retning Hva bruker du ellers dagen til?
Så flink du er!! Kan du sende over litt energi hit? Var på møte tidligere i dag, så nå ligger jeg bare på sofaen. Kanskje det blir litt rydding og ordning senere!Idag har vi vært på fyllinga, sett på tv, holder på med fiskegrateng og litt rydding, gått tur med bikkja og så er planen å støvsuge og vaske enn du da?
Energi er herved sendt! Blir litt rastløs av at termin er imorra, så hreit å ha en plan.. selv om jeg må tvinge meg opp av sofaen jeg åSå flink du er!! Kan du sende over litt energi hit? Var på møte tidligere i dag, så nå ligger jeg bare på sofaen. Kanskje det blir litt rydding og ordning senere!
Her er jeg så fantastisk giddaløs!! Bare det som er høyst nødvendig blir gjort. Håper på litt mer energi i helgaEnergi er herved sendt! Blir litt rastløs av at termin er imorra, så hreit å ha en plan.. selv om jeg må tvinge meg opp av sofaen jeg å
Får satse på det.. mye energi her de siste dagene.. satser på at det er et tegnHer er jeg så fantastisk giddaløs!! Bare det som er høyst nødvendig blir gjort. Håper på litt mer energi i helga