Vi krysser fingrene for at det skjer noe i helgaFår satse på det.. mye energi her de siste dagene.. satser på at det er et tegn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi krysser fingrene for at det skjer noe i helgaFår satse på det.. mye energi her de siste dagene.. satser på at det er et tegn
Bare litt murringer og stikkinger, vondt i ryggen dagen førDere som har "mistet" slimproppen, hadde dere noen tegn i forkant?
Jeg venter i spenningBare litt murringer og stikkinger, vondt i ryggen dagen før
Jeg å !!Jeg venter i spenning
Jeg bare bøyer meg i støvet over alt du orker! Har ikke sett så mye til den energien du sendte over forresten hahaPuh!! Laget dobbel porsjon fiskegrateng (en til frysern), rydda, støvsuga og vasket gulv..! Potetene og gulrøttene er snart ferdig pg sambo kommer vel hjem fra jobb snart deilig sliten - nå synes jeg bebis kan komme ila natta/morgendagen ;-)
Hmm.. kanskje jeg ikke hadde nok ;-) nå har vi tatt noen magebilder i tilfjelle pjokken bestemmer seg for å komme snart...Jeg bare bøyer meg i støvet over alt du orker! Har ikke sett så mye til den energien du sendte over forresten haha
Ååå koselig! Skulle tatt noen nye vi å Er dere veldig kreative med fotograferinga?Hmm.. kanskje jeg ikke hadde nok ;-) nå har vi tatt noen magebilder i tilfjelle pjokken bestemmer seg for å komme snart...
Nope - absolutt ikke.. tok bare noen helt vanlige til å ha til albumet.. ;-) dere da?Ååå koselig! Skulle tatt noen nye vi å Er dere veldig kreative med fotograferinga?
Ikke så veldig kreative nei Føler veldig for å ha noen fine magebilder, føler meg jo egentlig fin med den store magen men så ser jeg bilene og syns bare jeg ser bulkete og tjukk ut haha.Nope - absolutt ikke.. tok bare noen helt vanlige til å ha til albumet.. ;-) dere da?
Ja, samme her :-/ tenker at jeg ikke kommer til å "bruke" bildene uansett annet enn til albumet, så det får bare være greit ;-)Ikke så veldig kreative nei Føler veldig for å ha noen fine magebilder, føler meg jo egentlig fin med den store magen men så ser jeg bilene og syns bare jeg ser bulkete og tjukk ut haha.
Blir det samme her! Hadde tenkt gravidfotografering i begynnelsen, men så lite fotogen som jeg er nå er det ikke akkurat noe å henge på veggen uansett Men må ha noen i albumet jaJa, samme her :-/ tenker at jeg ikke kommer til å "bruke" bildene uansett annet enn til albumet, så det får bare være greit ;-)
Har aldri tenkt til å henge på veggen.. Det får heller lillegutt gjøre.. var ei som lette etter modeller til nyfødtfotografering, så jeg skal ta kontakt med henne når han er fødtBlir det samme her! Hadde tenkt gravidfotografering i begynnelsen, men så lite fotogen som jeg er nå er det ikke akkurat noe å henge på veggen uansett Men må ha noen i albumet ja
Mye koseligere det ja! Litt usikker på om jeg skal bestille fotografering eller om jeg skal ta noen selv Bilder må vi jo haHar aldri tenkt til å henge på veggen.. Det får heller lillegutt gjøre.. var ei som lette etter modeller til nyfødtfotografering, så jeg skal ta kontakt med henne når han er født
Ingen som føler at de skal føde i natt ?
Mye verkinger og kynnere her, men tror ikke det blir fødsel i natt neiIngen som føler at de skal føde i natt ?
Jepp.. vi tar nok helst selv.. men skal vel ha en fotograf etterhvert.. rundt 9 mnd kanskje..Mye koseligere det ja! Litt usikker på om jeg skal bestille fotografering eller om jeg skal ta noen selv Bilder må vi jo ha
Nope.. ikke troa!Ingen som føler at de skal føde i natt ?