Jepp signerer !!Absolutt! Nå er jeg klar for å bli mamma♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp signerer !!Absolutt! Nå er jeg klar for å bli mamma♥
Ligger på sykehuset med lillegutt sovende på brystet. Snart legge ham i egen seng tenkte jegHva bruker dere fredagskvelden til da damer?
Her er jeg hjemme alene. Smågodt på bordet og the voice på tven
Så herlig!!!!♥ Alt bra?Ligger på sykehuset med lillegutt sovende på brystet. Snart legge ham i egen seng tenkte jeg
Inntatt sofaen å ser siste episode av frikjent sammen med mannen har gått å tenkt jeg sku føde hele dag, men det ser ikke særlig lovende ut på den fronten vil vil vil!Hva bruker dere fredagskvelden til da damer?
Oj!! Har du fått gutten din! Gratulerer!Ligger på sykehuset med lillegutt sovende på brystet. Snart legge ham i egen seng tenkte jeg
Takk takk!Oj!! Har du fått gutten din! Gratulerer!
Kjenner den følelsen Satser på at noe skjer i løpet av helgaInntatt sofaen å ser siste episode av frikjent sammen med mannen har gått å tenkt jeg sku føde hele dag, men det ser ikke særlig lovende ut på den fronten vil vil vil!
Jaa, samme her! Har termin først om ca to uker, men nå er der helt stappfullt i magen, så hadde vært deilig at noe skjer snartKjenner den følelsen Satser på at noe skjer i løpet av helga
Jeg har termin på onsdag, så ting må gjerne skje nå!! Men har ikke helt truaJaa, samme her! Har termin først om ca to uker, men nå er der helt stappfullt i magen, så hadde vært deilig at noe skjer snart
Samme her kjøpte påskeegg på halvprisHva bruker dere fredagskvelden til da damer?
Vi har det bare fint!Så herlig!!!!♥ Alt bra?
Jeg kjøpte også påskegodt på halv prisSamme her kjøpte påskeegg på halvpris
Nam namJeg kjøpte også påskegodt på halv pris
Skjønner den! Utrolig hvor raskt tida hsr gått egentlig, men nå på slutten såååå treeigt da!!Jeg har termin på onsdag, så ting må gjerne skje nå!! Men har ikke helt trua
Enig! Plutselig ble jeg så utålmodig!!Skjønner den! Utrolig hvor raskt tida hsr gått egentlig, men nå på slutten såååå treeigt da!!
Samme her! Blir bare mer og mer, ettersom det popper babyer ut hele tiden, virker det som daEnig! Plutselig ble jeg så utålmodig!!
Veldig frustrerende å lese her inne til tider ja og så kommer det jo ikke alltid så godt frem når folk har termin. Man tenker jo egentlig at alle har termin samtidigSamme her! Blir bare mer og mer, ettersom det popper babyer ut hele tiden, virker det som da
Ja det er sant! Mange som er gått over og mange som får lenge før så det er vel mer nyansert en hva en kan få inntrykk avVeldig frustrerende å lese her inne til tider ja og så kommer det jo ikke alltid så godt frem når folk har termin. Man tenker jo egentlig at alle har termin samtidig
Det er nok det men kjenner jeg begynner å bli utålmodig jaJa det er sant! Mange som er gått over og mange som får lenge før så det er vel mer nyansert en hva en kan få inntrykk av