Det er nok det men kjenner jeg begynner å bli utålmodig ja
jeg også.. ble det bare mer å mer av å lese hvor mange som får - og jeg har enda 3uker til termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok det men kjenner jeg begynner å bli utålmodig ja
Kommer nok etterhvert. Men du vet at på den fødelista så skal man ikke gratulere eller noe. Bare sånn btw.Ingen baby i natt heller
Kommer nok etterhvert. Men du vet at på den fødelista så skal man ikke gratulere eller noe. Bare sånn btw.
Åja det visste jeg ikkeGod morgen! Her skal vi i selskap til svigerfar i ettermiddag. Hva er deres planer?
Veldig spent på om det blir fødsler idag.
Hvilken film? Sist jeg var på kino så jeg cinderella og fikk så mye protester fra magen at jeg har lagt kino titting på hylla på en stund.Åja det visste jeg ikke
Her er det kino på agendaen i dag
Skal se fast ! Er veldig spent på hvordan det gårHvilken film? Sist jeg var på kino så jeg cinderella og fikk så mye protester fra magen at jeg har lagt kino titting på hylla på en stund.
Noen som føler fødestøv over seg ? Her stikker det litt overalt
Har sovet fantastisk 2 netter på rad, så 3 var visst for mye å be omnei.. men mye menssmerter..
hvordan er det med søvn til deg om dagen?
I går hadde jeg nesten konstante murringer og vondter, og håpet det skulle ta seg opp i går kveld eller i natt... men nei da! Var også på sykehuset i går med mistanke om vannavgang, men den var negativ. Begynner å bli lei av at ting ikke skjer!!!Noen som føler fødestøv over seg ? Her stikker det litt overalt
Ja jeg har gitt opp håpet jeg nåI går hadde jeg nesten konstante murringer og vondter, og håpet det skulle ta seg opp i går kveld eller i natt... men nei da! Var også på sykehuset i går med mistanke om vannavgang, men den var negativ. Begynner å bli lei av at ting ikke skjer!!!
Uff, dårlig humør fra starten av i dag trur jeg
Kjennes litt sånn ut her å! enn å være SÅ utålmodig!! Det er jo ikke lenge til de kommer uansettJa jeg har gitt opp håpet jeg nå
Nei det er sant ! Men kjedelig å venteKjennes litt sånn ut her å! enn å være SÅ utålmodig!! Det er jo ikke lenge til de kommer uansett
Absolutt!Nei det er sant ! Men kjedelig å vente
Jeg ligger rett ut på sofaen og strever det jeg kan for å holde meg våken! Har hatt tre netter hvor jeg har våknet flere ganger av "knivstikking" i hele magen og sterke kynnere. Vil gjerne at Prinsessa skal komme, men redd jeg ikke kommer til å orke noe av fødselen om hun skulle kommet i dag
Jeg gjør det nesten hver dag, men ingenting endaAbsolutt!
Nå har jeg ryddet, vasket bad og kjøkken, støvsugd og vasket golv. Håper det kan sette fart på sakene