Skravletråd

sånn har jeg og hatt det.. helt forferdelig! fått slappet av å halvsovet på sofaen så litt mer våken nå.. synes han kan komme så blir alt mer koselig :)
Det er så trøttanes!! Hvordan har natten din vært i natt? Våknet igjen et par ganger, men det var mest for å snu meg. Mindre smerter heldigvis! Ligger i senga enda nå, kanskje jeg får duppet av litt til :p

Kjøkkenet er tatt, støvsugd alle rom, klesvask er satt på. Dyner er hengt ut, og det er også alle matter og ryer. Tar en velfortjent pause med fødeavdelingen før jeg tar gulvet :)

Da er jeg ferdig hos jordmor - aller siste kontrollen er over!!:D Overtidskontroll bestilt, men den håper vi selvfølgelig at vi slipper;)

Det er så trøttanes!! Hvordan har natten din vært i natt? Våknet igjen et par ganger, men det var mest for å snu meg. Mindre smerter heldigvis! Ligger i senga enda nå, kanskje jeg får duppet av litt til :p

det er ikke noe godt nei..
var lyys våken etter 3t.. så lå bare å ventet på at vekkeklokka til sambo skulle ringe halv6 - sto opp å la meg igjen rundt kl7 og sov til halv9 ;)
ikke uthvilt med andre ord.. døler du deg det?

Termin i dag og de uregelmessige sammentrekningene fortsetter! Ser ut til at jeg får med meg legetimen i morgen også, selv om jordmor mente jeg ikke trengte å bestille den timen for en uke siden!
Skulle ønske kroppen kunne slutte og tulle med meg. Enten får det bli ordentlige rier, ellers så kan den la vær! Har egentlig god tid, men slitsomt å gå sånn og lure på om det er noe på gang eller ikke hele tiden.

Tror neppe han sulter siden jeg ammer hver andre time, mer eller mindre, og han virker som en fornøyd baby.
Enig med deg, det aller viktigste er vel fornøyd baby. Hvor mye de legger på seg vil variere uke til uke, så ikke noe å stresse med :) Er det en vedvarendr trend, da kan man heller gjøre noen tiltak. Før det ville jeg bare lyttet til babyen :)

Termin i dag og de uregelmessige sammentrekningene fortsetter! Ser ut til at jeg får med meg legetimen i morgen også, selv om jordmor mente jeg ikke trengte å bestille den timen for en uke siden!
Skulle ønske kroppen kunne slutte og tulle med meg. Enten får det bli ordentlige rier, ellers så kan den la vær! Har egentlig god tid, men slitsomt å gå sånn og lure på om det er noe på gang eller ikke hele tiden.
Det skjønner veldig godt ! Håper det tar seg opp og at det skjer noe i natt :)

Enig med deg, det aller viktigste er vel fornøyd baby. Hvor mye de legger på seg vil variere uke til uke, så ikke noe å stresse med :) Er det en vedvarendr trend, da kan man heller gjøre noen tiltak. Før det ville jeg bare lyttet til babyen :)

Så deilig å høre andre si det!
En blir jo så usikker, for selv om jeg tror jeg har rett så tenker jeg "tenk om jeg tar feil", og så må gutten min "lide" fordi jeg skal være så sta.
Det skal jammen ikke være lett...

Back
Topp