Hvorfor ikke ? håper det går bra
Sist uke gikk han opp 135gram og helsesøster vil helst at det skal være 200...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke ? håper det går bra
Det er så trøttanes!! Hvordan har natten din vært i natt? Våknet igjen et par ganger, men det var mest for å snu meg. Mindre smerter heldigvis! Ligger i senga enda nå, kanskje jeg får duppet av litt tilsånn har jeg og hatt det.. helt forferdelig! fått slappet av å halvsovet på sofaen så litt mer våken nå.. synes han kan komme så blir alt mer koselig
Åja :/ har du ikke nok næring i melken ?Sist uke gikk han opp 135gram og helsesøster vil helst at det skal være 200...
Åja :/ har du ikke nok næring i melken ?
Ja det kan jo hende det. Hørtes jo ikke ut som han lå så veldig mye under daJo, det tror jeg, men tror jeg rett og slett ikke har noe gjennomsnittsbarn. Helt ærlig mener jeg helsesøster stresser for ingen grunn.
Ja det kan jo hende det. Hørtes jo ikke ut som han lå så veldig mye under da
Det er så trøttanes!! Hvordan har natten din vært i natt? Våknet igjen et par ganger, men det var mest for å snu meg. Mindre smerter heldigvis! Ligger i senga enda nå, kanskje jeg får duppet av litt til
Da burde alt være braTror neppe han sulter siden jeg ammer hver andre time, mer eller mindre, og han virker som en fornøyd baby.
Da burde alt være bra
Enig med deg, det aller viktigste er vel fornøyd baby. Hvor mye de legger på seg vil variere uke til uke, så ikke noe å stresse med Er det en vedvarendr trend, da kan man heller gjøre noen tiltak. Før det ville jeg bare lyttet til babyenTror neppe han sulter siden jeg ammer hver andre time, mer eller mindre, og han virker som en fornøyd baby.
Det skjønner veldig godt ! Håper det tar seg opp og at det skjer noe i nattTermin i dag og de uregelmessige sammentrekningene fortsetter! Ser ut til at jeg får med meg legetimen i morgen også, selv om jordmor mente jeg ikke trengte å bestille den timen for en uke siden!
Skulle ønske kroppen kunne slutte og tulle med meg. Enten får det bli ordentlige rier, ellers så kan den la vær! Har egentlig god tid, men slitsomt å gå sånn og lure på om det er noe på gang eller ikke hele tiden.
Enig med deg, det aller viktigste er vel fornøyd baby. Hvor mye de legger på seg vil variere uke til uke, så ikke noe å stresse med Er det en vedvarendr trend, da kan man heller gjøre noen tiltak. Før det ville jeg bare lyttet til babyen
Jeg holder på å bake cookiesnå tar jeg men velfortjent pause
Nam skal lage saus til middagenJeg holder på å bake cookies
Jeg holder på å bake cookies
Elsker saus! Hva står på menyen i dag da?Nam skal lage saus til middagen