Ikke særlig mye som skjer her heller Det er vel ikke så mye man får gjort hvis babyen ikke er klar!Jeg gjør det nesten hver dag, men ingenting enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke særlig mye som skjer her heller Det er vel ikke så mye man får gjort hvis babyen ikke er klar!Jeg gjør det nesten hver dag, men ingenting enda
Nei men synes det er teit de ikke er klare ! Hvor lang tid behøver de ?Ikke særlig mye som skjer her heller Det er vel ikke så mye man får gjort hvis babyen ikke er klar!
Si det! Syns de kan komme ut nå ja!! Utålmodig.noNei men synes det er teit de ikke er klare ! Hvor lang tid behøver de ?
Stærk mat skal visst være braSi det! Syns de kan komme ut nå ja!! Utålmodig.no
Høres nøyaktig ut som min plan Skal også innom butikken for å handle, men generelt lite på planen i dag.Good morgen!
planer for dagen?
- her er eneste planene jm time og max avslapping
Høres nøyaktig ut som min plan Skal også innom butikken for å handle, men generelt lite på planen i dag.
Det er vel ikke noen fordel å slite seg helt ut nei Jeg tok en shiningsrunde i går, ikke vinduene riktignok, men de får bare ventefinnes ikke noe bedre enn å vite at jeg kan bruke heele dagen som jeg vil :') uten stress..
hjelper vel ikke stresse å vaske alt av vinduer for å få fortgang heller såå da får de bare være møkkete litt til
God morgen her er jeg sjokkert over at jeg er våken nå vasking og matlaging på agendaen i dagGood morgen!
planer for dagen?
- her er eneste planene jm time og max avslapping
Det er vel ikke noen fordel å slite seg helt ut nei Jeg tok en shiningsrunde i går, ikke vinduene riktignok, men de får bare vente
God morgen her er jeg sjokkert over at jeg er våken nå vasking og matlaging på agendaen i dag
Ja tydeligvis da føles greit ivertfall moppen er min venn på mandagerEr du?.. sovet godt inatt da?
mulig jeg må dra over gulvene med vaskemoppen her å ser jeg
Ja det er noe forbanna tull ! Er det siste time hos jm ?spist frokost å egentlig lys våken.. men nå begynner kynnerene å bli vonde..! så nå blir det senga å sove til jm timen blir så sliten av dette tullet til kroppen altså :/
Ja det er noe forbanna tull ! Er det siste time hos jm ?
Ja ikke sant ! Jeg hadde egentlig siste på torsdag, men er forbereder på å gå på den jeg har på mandag ogsåhåper det.. hehe
er bare 38 uker så har nok noen igjen om han ikke vil komme ut før termin! for min del kunne han komme igår
Ja ikke sant ! Jeg hadde egentlig siste på torsdag, men er forbereder på å gå på den jeg har på mandag også
Ja det skjønner jegkjenner at jeg hååper jeg slepper da jeg egt har vært (og blitt av 3 forskjellige jm) forbredt på å få før termin.. må prøve å stille om tanker ang overtid..
er det ekstrakontroll på mandag?
Hvorfor ikke ? håper det går braJeg skal på veiing idag med lillegutt. Gruer meg... :/ Helsesøster har ikke vært fornøyd med vektoppgangen til nå...