Skravletråd

Høres nøyaktig ut som min plan;) Skal også innom butikken for å handle, men generelt lite på planen i dag.

finnes ikke noe bedre enn å vite at jeg kan bruke heele dagen som jeg vil :') uten stress..
hjelper vel ikke stresse å vaske alt av vinduer for å få fortgang heller såå da får de bare være møkkete litt til

finnes ikke noe bedre enn å vite at jeg kan bruke heele dagen som jeg vil :') uten stress..
hjelper vel ikke stresse å vaske alt av vinduer for å få fortgang heller såå da får de bare være møkkete litt til
Det er vel ikke noen fordel å slite seg helt ut nei;) Jeg tok en shiningsrunde i går, ikke vinduene riktignok, men de får bare vente:D

Det er vel ikke noen fordel å slite seg helt ut nei;) Jeg tok en shiningsrunde i går, ikke vinduene riktignok, men de får bare vente:D

hehe, litt shinings inne i huset må vel til uansett :) lettere å ta litt å litt enn om hele huset er bomba!
jeg tenker som så at om det blir fødsel på natta så er det jo godt å komme til ett ikke alt for rotete hus ;)

spist frokost å egentlig lys våken.. men nå begynner kynnerene å bli vonde..! så nå blir det senga å sove til jm timen :) blir så sliten av dette tullet til kroppen altså :/

Ja ikke sant ! Jeg hadde egentlig siste på torsdag, men er forbereder på å gå på den jeg har på mandag også

kjenner at jeg hååper jeg slepper da jeg egt har vært (og blitt av 3 forskjellige jm) forbredt på å få før termin.. må prøve å stille om tanker ang overtid..
er det ekstrakontroll på mandag?

kjenner at jeg hååper jeg slepper da jeg egt har vært (og blitt av 3 forskjellige jm) forbredt på å få før termin.. må prøve å stille om tanker ang overtid..
er det ekstrakontroll på mandag?
Ja det skjønner jeg

Ja det er en vanlig kontroll egentlig urin osv, + bestilling av overtids kontroll. Men er 1 dag over termin da så, kan hende jeg må gå på den

Jeg skal på veiing idag med lillegutt. Gruer meg... :/ Helsesøster har ikke vært fornøyd med vektoppgangen til nå...

Back
Topp