Da blir det nok godt å slappe av janamnam! akkurat hjemme etter en lang tur med hund og tantebarna +søstra mi vært der på besøk siden kl 09.00 - skal bli godt å slappe av nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det nok godt å slappe av janamnam! akkurat hjemme etter en lang tur med hund og tantebarna +søstra mi vært der på besøk siden kl 09.00 - skal bli godt å slappe av nå
Hehe brokkoli gratengElsker saus! Hva står på menyen i dag da?
Herlig!Hehe brokkoli grateng
Jeg fikk sovi fra ni til elleve, så hjalp endel det Men med fire dårlige netter, kan jeg ikke si at jeg er 100% uthvilt. Ligger i badekaret nå, så får slappet av enda litt tildet er ikke noe godt nei..
var lyys våken etter 3t.. så lå bare å ventet på at vekkeklokka til sambo skulle ringe halv6 - sto opp å la meg igjen rundt kl7 og sov til halv9
ikke uthvilt med andre ord.. døler du deg det?
Er veldig spent ! Det gjøres på ordentlig vis ivertfall ! Laga hvit saus og piska egg nå skal jeg blande altHerlig!
Du får ta bildet av det ferdige resultatetEr veldig spent ! Det gjøres på ordentlig vis ivertfall ! Laga hvit saus og piska egg nå skal jeg blande alt
Ja den var sykt bra !Henta rimi pakken idag må si jeg er overraska over hvor mye den inneholdt! blir spennende å se hva den på kiwi & apoteket inneholder
Skal jegDu får ta bildet av det ferdige resultatet
Ja den var sykt bra !
Ja Kiwi og Rimi var best ! Vitus apotek var dritt !mhm
mye bedre enn den fra vitusapotek værtfall!
har du hentet fra kiwi?
Ja Kiwi og Rimi var best ! Vitus apotek var dritt !
Apotek1 også var grei
Ja du burde detblir spennende å se da ;p må somle meg til å hente di hehe..
maten du laga så forresten sykt god ut!
Ja du burde det
Takk takk gleder meg til mat for å si det sånn
Ja den skulle komme i postenden fra kiwi sku kom i posten den å?
har iallefall ikke fått noe enda
vettu! det tror jeg på.. nesten så jeg kjenner lukta av middag heelt hit..
men må si at det skal bli godt med pannekaker & tomatsuppe også
Ja den skulle komme i posten
Det er nam det å
Spennende! Hva slags master?Åhh, nyyter bare denne dagen! Er skikkelig slack i dag, men lille hadde økedag i går og var våken i 8 timer i løpet av dagen. Har sovet 5+3 timer i natt og har spist med mye større mellomrom i dag. Er så mye mer fornøyd i dag. Så nå kan jeg slappe av litt. Har skrevet ferdig søknadsbrev til mastergrad... Så det kan bli en spennende høst