Skravletråd

var forresten til jm.. bare gode nyheter! lille har nå lagt seg med hodet goodt ned i bekkenet -ny time om ei uke.. både jeg å jm er spent på om jeg skal møte eller ikke ifht kynnerene jeg har.. (må også forbrede meg på overtid da.. man vet jo aldri) men jeg hååper han kommer før termin om det skal fortsette som til nå!

Åhh, nyyter bare denne dagen! Er skikkelig slack i dag, men lille hadde økedag i går og var våken i 8 timer i løpet av dagen. Har sovet 5+3 timer i natt og har spist med mye større mellomrom i dag. Er så mye mer fornøyd i dag. Så nå kan jeg slappe av litt. Har skrevet ferdig søknadsbrev til mastergrad... Så det kan bli en spennende høst :P

det er ikke noe godt nei..
var lyys våken etter 3t.. så lå bare å ventet på at vekkeklokka til sambo skulle ringe halv6 - sto opp å la meg igjen rundt kl7 og sov til halv9 ;)
ikke uthvilt med andre ord.. døler du deg det?
Jeg fikk sovi fra ni til elleve, så hjalp endel det:) Men med fire dårlige netter, kan jeg ikke si at jeg er 100% uthvilt. Ligger i badekaret nå, så får slappet av enda litt til :p

Ja du burde det :)

Takk takk :) gleder meg til mat for å si det sånn :D

den fra kiwi sku kom i posten den å?
har iallefall ikke fått noe enda :(

vettu! det tror jeg på.. nesten så jeg kjenner lukta av middag heelt hit..
men må si at det skal bli godt med pannekaker & tomatsuppe også :)

Åhh, nyyter bare denne dagen! Er skikkelig slack i dag, men lille hadde økedag i går og var våken i 8 timer i løpet av dagen. Har sovet 5+3 timer i natt og har spist med mye større mellomrom i dag. Er så mye mer fornøyd i dag. Så nå kan jeg slappe av litt. Har skrevet ferdig søknadsbrev til mastergrad... Så det kan bli en spennende høst :P
Spennende! Hva slags master? :)

Back
Topp