Skravletråd

tenkte jeg skulle være flink å ta vare på håret mitt.. så dro til frisøren.. kjenner det blir lenge til nestegang! skulle bare stusse tuppene men hun tynnet det ekstremt mye - jeg som endelig hadde blitt fornøyd med hvor tykt det hadde blitt.. hvordan skal det gå når jeg mister hår ifht amming?!
(glad jeg ikke er såå emosjonell.. da hadde det nok kommet noen tårer nå :/)

tenkte jeg skulle være flink å ta vare på håret mitt.. så dro til frisøren.. kjenner det blir lenge til nestegang! skulle bare stusse tuppene men hun tynnet det ekstremt mye - jeg som endelig hadde blitt fornøyd med hvor tykt det hadde blitt.. hvordan skal det gå når jeg mister hår ifht amming?!
(glad jeg ikke er såå emosjonell.. da hadde det nok kommet noen tårer nå :/)
Jeg var hos frisøren for noen uker siden, og som oftest tynner de ut mye fordi jeg har så tykt hår - men nå tok hun nesten ingenting akkurat med det med amming og hårtap i tankene. Får håpe det går bra likevel:)

Jeg var hos frisøren for noen uker siden, og som oftest tynner de ut mye fordi jeg har så tykt hår - men nå tok hun nesten ingenting akkurat med det med amming og hårtap i tankene. Får håpe det går bra likevel:)

va no fornuftig hu da værtfall :)
jeg liker at det er litt tykkelse på håret - og sa ifra om det.. hu spurte ikke før hu gjorde det heller.. nå kjennes det nesten ut som jeg ikke har hår igjen :/ håper det går bra likevel..

Må bare le av hvor lett det er å få håp om at noe er noe på gang:p Sitter nå å kjenner på verkinger i korsryggen som kommer i tak, og for hundrede gang tenker jeg at "i dag skjer det!" "kanskje babyen kommer i morgen på termin"
Må bare le av den evig optimismen:D

er viktig å være optimist :')
kjenner meg igjen i det du skriver.. håper virkelig ikke at jeg må gå 40+ uker.. :o like ivrig på å møte mini som resten med termin før meg :p

Må bare le av hvor lett det er å få håp om at noe er noe på gang:p Sitter nå å kjenner på verkinger i korsryggen som kommer i tak, og for hundrede gang tenker jeg at "i dag skjer det!" "kanskje babyen kommer i morgen på termin"
Må bare le av den evig optimismen:D

Haha, kjenner meg igjen der ja :D tenker det samme hver gang det murrer litt i ryggen, og det har det jo gjort i mange uker :p

Hurra! På fire dager har lillegutt gått opp 205 gram. :) Håper det fortsetter sånn!

Og når jeg, igjen, trodde blødningen hadde gitt seg for godt etter tre dager uten tegn, klarer jeg å blø igjennom alt av truse og bukse. :P Heldigvis skjedde det like etter at jeg hadde satt meg i bilen, og ikke i sofaen på venterommet til helsestasjonen. :P
For en flott vektøkning! Da får han i seg bra med mat :-D Her blør jeg egentlig ganske lite, men igår kom en svær klump med koagulert blod! Fikk litt hetta, men sambo beroliga meg!

Back
Topp