Nei.. bare vært ute å gått osv..hehe, kan skjønne det er godt ja! fått veldig mye besøk altså? hvordan gikk det på sykehuset ifht besøk da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.. bare vært ute å gått osv..hehe, kan skjønne det er godt ja! fått veldig mye besøk altså? hvordan gikk det på sykehuset ifht besøk da?
På sykehuset hadde jeg ikke besøk og første besøket av ei venninne idag.. er i veldig god form egentlig, så vil gjrrne ha besøk.. men alle er veldig forsiktige med det nå de flrste dagene virker det som..hehe, kan skjønne det er godt ja! fått veldig mye besøk altså? hvordan gikk det på sykehuset ifht besøk da?
På sykehuset hadde jeg ikke besøk og første besøket av ei venninne idag.. er i veldig god form egentlig, så vil gjrrne ha besøk.. men alle er veldig forsiktige med det nå de flrste dagene virker det som..
Er nesten ikke lov med besøk på sykehuset og vi har ingen familie her.. så da ble det ikke.. men neste uke begynner folk å komme tenker jegååhh.. litt kjedelig at det er sånn da :/
jeg vet at jeg kommer til å få masse besøk på både sykehus og når jeg kommer hjem.. håper jeg også kommer til å være i god form
Er nesten ikke lov med besøk på sykehuset og vi har ingen familie her.. så da ble det ikke.. men neste uke begynner folk å komme tenker jeg
Her er det kun barnefar og søsken.ååhh.. på tr.heim er det ikke noe grense såvidt jeg vet værtfall om man ligger på sykehushotellet..
blir koselig å få familien oppåver da
Gratulerer hun var ikke stor nei 1 cm lengre enn jenta vårJa, her kom det ei lita jente i går, 3 dager før termin 2950g og 49 cm så hun er liten og nett
Sliten!!!! Ville bake litt i dag å og å står det 64 boller til etterheving på benken! Kan være jeg har overdrivi litt men plass i fryseren hvertfall.
Sliten!!!! Ville bake litt i dag å og å står det 64 boller til etterheving på benken! Kan være jeg har overdrivi litt men plass i fryseren hvertfall.
Blir super bra! Mannen elsker boller så får håpe det gjør litt opp for å ha en gretten kone ;-PSkjønner godt du er sliten da! Men digg å så mange boller i frysen.
Beste kjøpet ever nå som jeg å gjærbakst er blitt venner!herlig jegå vil!! måå kjøpe meg kjøkkenmaskin..
Gratulerer hun var ikke stor nei 1 cm lengre enn jenta vår
Takk er det ikke hærlig ?Tusen takk Gratulerer til dere også
Så flink du er! Jeg synes jeg har vært flink som endelig har fått støvsuget og vasket golv her hjemme i dag, har ikke blitt gjort siden påske :/Sliten!!!! Ville bake litt i dag å og å står det 64 boller til etterheving på benken! Kan være jeg har overdrivi litt men plass i fryseren hvertfall.
Var flink i går så nå tillater jeg meg selv til å ikke gjøre noe hele helgen.Så flink du er! Jeg synes jeg har vært flink som endelig har fått støvsuget og vasket golv her hjemme i dag, har ikke blitt gjort siden påske :/
VEnter på helsesøter, har vært litt fram og tllbake så vet fortsatt ikke om hun kommer i dag. Men er nå hvertfall vasket nå da.
Ja, min mor kommer i kveld også da.. Så er uansett greit å få ryddet og vasket littVar flink i går så nå tillater jeg meg selv til å ikke gjøre noe hele helgen.
Kjedelig om hun ikke kommer men ja er hvertfall rent
Skikkelig knallvær her idag! Hvordan er det hos dere?
Jeg kom meg til og med ut på trilletur.
ååhh heldig!
her er det veldig skiftende mellom regn/vind/sol.. må planlegge lufteturer med hunden for å ikke bli klissblaut