Skravletråd

har tatt ett 40minutters bad, en dusj og slapper nå av med frokost :)
- trodde kynnere skulle gi seg når man badet/dusja men nei, de var der heele tiden.. så nå håper jeg de kan bli litt vondere og regelmessige :) tar meg selv i å håpe at dette er starten :')

hva er deres planer for dagen?

- trodde kynnere skulle gi seg når man badet/dusja men nei, de var der heele tiden.. så nå håper jeg de kan bli litt vondere og regelmessige :) tar meg selv i å håpe at dette er starten :')

Hørtes deilig ut med et bad!:) Får håpe de tar seg opp i løpet av dagen ja! *krysserfingrene*

Her er det bursdagsfrokost for svigermor kl 10, så står vask av hus for tur + pakke fødebagen. I kveld skal vi til et vennepar :)

Ønsker alle en finfin lørdag :)

Hørtes deilig ut med et bad!:) Får håpe de tar seg opp i løpet av dagen ja! *krysserfingrene*

Her er det bursdagsfrokost for svigermor kl 10, så står vask av hus for tur + pakke fødebagen. I kveld skal vi til et vennepar :)

Ønsker alle en finfin lørdag :)

*håperhåper*
hørtes ut som en koselig dag dere har planlagt :)
vaske hus ja.. der sier du noe ;)

Håper det tar seg opp. ;)
Vi har ikke mange planer. Må på butikken bare, og så går vi vel ut i finværet. :)

Volvo xc90 drømmebilen vår og finne en grei brukt så håper det ikke er et vrak siden prisen var overkommelig

aaahh ja den var fin :)
men sikkert dyr nok også ja..
- får forresten ikke til å svare på inlegget digg ifht prevansjon, men mener man kan starte med minipillen (en av p-pille sortene brukte værtfall søstrene mine) mens man ammer - man er ikke 100%beskyttet av ammingen og kan da bli gravid mens man ammer.. skjedd med 2 bekjente av meg!

aaahh ja den var fin :)
men sikkert dyr nok også ja..
- får forresten ikke til å svare på inlegget digg ifht prevansjon, men mener man kan starte med minipillen (en av p-pille sortene brukte værtfall søstrene mine) mens man ammer - man er ikke 100%beskyttet av ammingen og kan da bli gravid mens man ammer.. skjedd med 2 bekjente av meg!

Hmm da må jeg begynne å tenke på hva jeg skal bruke. Vil ha to tette men ikke for tette tror jeg.

Nå skal vi snart dra hjem fra sykehuset med den lille gutten vår:D Gleder meg og er veldig spent på hvordan det blir "å stå på egne ben";) Hvordan har det gått med dere som allerede har kommet dere hjem?

Nå skal vi snart dra hjem fra sykehuset med den lille gutten vår:D Gleder meg og er veldig spent på hvordan det blir "å stå på egne ben";) Hvordan har det gått med dere som allerede har kommet dere hjem?
En lettelse å komme hjem! Følte ikke jeg hadde mye hjelp på sykehuset heller, så var utrolig godt å komme hjem til egen rytme og færre folk å forholde seg til! Og senga mi!! :-D

En lettelse å komme hjem! Følte ikke jeg hadde mye hjelp på sykehuset heller, så var utrolig godt å komme hjem til egen rytme og færre folk å forholde seg til! Og senga mi!! :-D

Sånn var det for meg også. ;) Bare at jeg fikk hjelpen jeg trengte. Synd at de ikke hjalp deg mer. Hvordan går det, forresten? Med svinmelheten og hodepinen?

Så godt å komme hjem, er enig der! Kom hjem onsdag og da satte hormoner og barseltårer skikkelig inn! Var litt i sammenheng med at jeg savnet storebror og at vi endelig kunne være sammen alle fire;) ble ganske overveldende! Vi greier oss veldig fint, prøver å gi storebror godt med tid til å bli kjent med baby, å han må følges litt med siden han bare er 2 år og ganske aktiv og røff med lillemor! Men går bedre og bedre:)

Her ble det en natt til på sykehuset likevel. Lillen må ha lysbehandling i natt fordi de synes han var litt gul. Prøvene var innenfor normalen, men de ville gjennomføre behandling likevel. Så da blir det hjemreise i morgen ettermiddag istedet:)

Back
Topp