God morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
hehe, ja den gjør det gitt
alt sto bra til med lille?
Morgen? har du sovet til nå med baby?
- isåfall synes jeg du er heldig!
Det gjorde jeg med min første. Vi lå ofte i senga til 11-12. Våknet babyen var det bare å slenge ut puppen.
Hun sovner etter hvert måltid så enten hver 4 eller hver 2 våkner hun spørs hvor om hu tok 1 eller 2 pupperMorgen? har du sovet til nå med baby?
- isåfall synes jeg du er heldig!
ååhh! herlig - håper babyen min blir sånn.. for jeg er viirkelig b - menneske!
Jeg også elsker lange morgener i sengen. Nyt det nå for det blir ikke det samme med andremann.
Hun sovner etter hvert måltid så enten hver 4 eller hver 2 våkner hun spørs hvor om hu tok 1 eller 2 pupper
ååhh herlig! gleder meg.. for nå er det bare vondt å ligge lenge selv om jeg ikke har fått noe søvn :/
Min gikk opp 460g på en uke!!! :-OJa, jeg var inne kun for å veie, mest for min egen del. Han hadde lagt på seg 290 gram på en uke, så jeg er fornøyd.
Min gikk opp 460g på en uke!!! :-O
Ca hver 3. Time..Det var mye! Hvor ofte ammer du?
Ca hver 3. Time..
Hehe.. ja, mulig det.. eller mye melkskikkelig fløtemelk duda er jo bare bra det da!
Bare å vente da ja hvile mest mulig ;-) skjer nok når du minst venter det!Hva skjer damer?
her ligger jeg og har fått tilbake mine svake rier - er ikke det typisk? jaja.. vente litt lengre denne gang
Hva skjer damer?
her ligger jeg og har fått tilbake mine svake rier - er ikke det typisk? jaja.. vente litt lengre denne gang
Bare å vente da ja hvile mest mulig ;-) skjer nok når du minst venter det!
Sitter og ammer mens jeg ser på søstera mi lager middag.
De ble ikke bytur, tok meg en lur istedenfor. Kan ta det imorgen.
Han veier 3460 helt perfekt! Begynt å få dobbelthake og bollekinn nå må vi ut å trille og lufte bikkje tror jeg så lage middag..tenker det jeg også huset er ryddig/rent nok så her skal late dager nytes!
hehe, mye melk og unge med matlyst sikkert da ja, siden du ammer ca hver 3t er lille tung nå da?