Skravletråd

Veldig bra :) så må slutte å tenke på det :) har lært meg at hvis ikke tar puppen med en gang så bare holder jeg hun der så tar hu den etterhvert, så jeg sitter avslappet og venter :P

Så bra. :)
Er det en grunn til hvorfor hun ikke tar den med en gang?

Lurer på om jeg klarer å sove, som natt til mandag, så var det rier igjennom hele natta i går og fødsel i dag. Nå fikk keg sove nesten 2 timer etter mannen dro men så gråt lillemor og da måtte mamma kose litt før hu sovna igjen. Men jeg ble jo lys våken

Lurer på om jeg klarer å sove, som natt til mandag, så var det rier igjennom hele natta i går og fødsel i dag. Nå fikk keg sove nesten 2 timer etter mannen dro men så gråt lillemor og da måtte mamma kose litt før hu sovna igjen. Men jeg ble jo lys våken

ååhh.. får vitkelig håpe du får hvilt deg da! du sovner nok snart igjen skal du se :) kose deg gløgg ihjel med lille :)

Jeg sov veldig lite de første dagene etter fødsel.. lys våken.. tror kroppen ikke trengte så mye..

Kjenner følelsen! Har ikke sovet ordentlig siden snupps ble født, men det er jo så kos

Jeg fødte kl 20 på kvelden, og etter et par timers søvn våknet jeg kl 02 og var lys våken. ;) Lå bare og ventet på at babyen skulle våkne.

I dag har jeg ikke gjort annet enn å amme føler jeg:p Han har sovet dupper på en time bare før han er sulten igjen, og måltidene er laaaange! Må bytte pupp hele tiden:p

Nei trur ikke det, hun bruker litt tid på å få ordentlig tak, hu sutter på fingrene så må holde de
Han bruker litt tid på å få ordentlig tak her å, og hvis han er veldig sulten blir han fort desperat. Roer seg heldigvis etterhvert:) Fingrene må jeg også holde bort:p Det gjelder vel å bare være tålmodig;)

Back
Topp