Veldig bra så må slutte å tenke på det har lært meg at hvis ikke tar puppen med en gang så bare holder jeg hun der så tar hu den etterhvert, så jeg sitter avslappet og venterHvordan gikk det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra så må slutte å tenke på det har lært meg at hvis ikke tar puppen med en gang så bare holder jeg hun der så tar hu den etterhvert, så jeg sitter avslappet og venterHvordan gikk det da?
Veldig bra så må slutte å tenke på det har lært meg at hvis ikke tar puppen med en gang så bare holder jeg hun der så tar hu den etterhvert, så jeg sitter avslappet og venter
Nei trur ikke det, hun bruker litt tid på å få ordentlig tak, hu sutter på fingrene så må holde deSå bra.
Er det en grunn til hvorfor hun ikke tar den med en gang?
Lurer på om jeg klarer å sove, som natt til mandag, så var det rier igjennom hele natta i går og fødsel i dag. Nå fikk keg sove nesten 2 timer etter mannen dro men så gråt lillemor og da måtte mamma kose litt før hu sovna igjen. Men jeg ble jo lys våken
Får ikke nok kos! Jeg vil bare se å ta på og beundre!ååhh.. får vitkelig håpe du får hvilt deg da! du sovner nok snart igjen skal du se kose deg gløgg ihjel med lille
Får ikke nok kos! Jeg vil bare se å ta på og beundre!
Jeg sov veldig lite de første dagene etter fødsel.. lys våken.. tror kroppen ikke trengte så mye..Lurer på om jeg klarer å sove, som natt til mandag, så var det rier igjennom hele natta i går og fødsel i dag. Nå fikk keg sove nesten 2 timer etter mannen dro men så gråt lillemor og da måtte mamma kose litt før hu sovna igjen. Men jeg ble jo lys våken
Samme her! Blir gal av de fingrene som stadig skal inn i munnenNei trur ikke det, hun bruker litt tid på å få ordentlig tak, hu sutter på fingrene så må holde de
Kjenner følelsen! Har ikke sovet ordentlig siden snupps ble født, men det er jo så kosLurer på om jeg klarer å sove, som natt til mandag, så var det rier igjennom hele natta i går og fødsel i dag. Nå fikk keg sove nesten 2 timer etter mannen dro men så gråt lillemor og da måtte mamma kose litt før hu sovna igjen. Men jeg ble jo lys våken
Nei trur ikke det, hun bruker litt tid på å få ordentlig tak, hu sutter på fingrene så må holde de
Lurer på om jeg klarer å sove, som natt til mandag, så var det rier igjennom hele natta i går og fødsel i dag. Nå fikk keg sove nesten 2 timer etter mannen dro men så gråt lillemor og da måtte mamma kose litt før hu sovna igjen. Men jeg ble jo lys våken
Jeg fødte kl 20 på kvelden, og etter et par timers søvn våknet jeg kl 02 og var lys våken. Lå bare og ventet på at babyen skulle våkne.
Med fødselen kommer det også litt adrenalin som gjør deg veldig våken den første tiden selv om du er super trøtt!er vel igrunn forståelig at man bare vil se og hilse på lille gleder meg sånn!
Fikk du henne på fødestua? Så heldig Må ha vært betryggende med noen man kjenner der!Så rart å tenke på at 0830 skulle jeg egentlig til jordmor, men hun tok i mot lillemor på onsdag.
Samme her! Blir gal av de fingrene som stadig skal inn i munnen
Hehe ja søtt er det jo å daHehe, samme problemet her innimellom også. Han søker som en gal og hendene trekkes hele tiden mot munnen.
Ja. Var godt å ha noen der som man "kjente".Fikk du henne på fødestua? Så heldig Må ha vært betryggende med noen man kjenner der!
Han bruker litt tid på å få ordentlig tak her å, og hvis han er veldig sulten blir han fort desperat. Roer seg heldigvis etterhvert Fingrene må jeg også holde bort Det gjelder vel å bare være tålmodigNei trur ikke det, hun bruker litt tid på å få ordentlig tak, hu sutter på fingrene så må holde de