Skravletråd

God morgen :) håper alle har en bedre start enn oss, bæsj utover hele senga vår i morges fra mini, fullt skift på alt og alle. Eldstemann var heldigvis fornøyd fordi han fikk se store maskiner på nett tv ;)

Ringte føden nå, og på vei inn igjen! Hu jordmora var veldig opphengt i at de var uregelmessige, men nå er de nede i 4 minutter mellom hver, og varer i ca 70 sekunder. Kryss armer og bein for meg jenter!!

har ikke hørt noe fra deg, hvordan går det?:)
Sitter du med baby i armene?:')

Det ble fødsel, og fikk en utrolig vakker liten prinsesse gave:) Tenkte å skrive fødselshistorien litt etterhvert:)
Hvordan har du det?

ååhh herlig, Gratulerer :) gleder meg til å lese :)
sitter her med vonde kynnere evt svake rier.. og sånn ca 1gang hver 5-6t er det så vondt at jeg må puste meg gjennom.. her går det treeegt!

I natt har lillen nesten sovet fem timer sammenhengende!!:eek: Måtte hjelpe han å våkne skikkelig for å gi han mat kl 5. Det har jo vært en behagelig natt for mor, men det er kanskje litt vel lenge mellom to måltider... eller?

I natt har lillen nesten sovet fem timer sammenhengende!!:eek: Måtte hjelpe han å våkne skikkelig for å gi han mat kl 5. Det har jo vært en behagelig natt for mor, men det er kanskje litt vel lenge mellom to måltider... eller?
Så lenge han legger på seg det han skal, kan han bare sove på natta:) det sa hs til oss.

Heldiggris!!! Bare la han sove!! :) som er skrevet over, så lenge han legger godt på seg så skal man vel aldri vekke et sovende barn.

Så lenge han legger på seg det han skal, kan han bare sove på natta:) det sa hs til oss.
Heldiggris!!! Bare la han sove!! :) som er skrevet over, så lenge han legger godt på seg så skal man vel aldri vekke et sovende barn.
Til nå har lillen fått styrt alt. Aldri vekt han og han har fått mat når han er sulten:) Helsesøster kommer på hjemmebesøk i morgen. Håper virkelig han har lagt godt på seg, så vi kan fortsette som vi har gjort:)

Min mini sover også godt om natta, sånn 4-5 timer i strekk avogtil!
Men ho bæsjer ofte men lite, så føler jeg må ta ho opp å stelle så ofte, flere som har det sånn?

Min mini sover også godt om natta, sånn 4-5 timer i strekk avogtil!
Men ho bæsjer ofte men lite, så føler jeg må ta ho opp å stelle så ofte, flere som har det sånn?
Ja, kommer bæsj når hun promper... Og har nesten alltid en fartsstripe i bleia når jeg sjekker henne på natta og da må jeg skifte :(

Ja, kommer bæsj når hun promper... Og har nesten alltid en fartsstripe i bleia når jeg sjekker henne på natta og da må jeg skifte :(
Samme her, alltid bremsespor i bleia! Menmen blir vel etterhvert;) så greit med storebror som leverer store med sjeldne varer! Hehe

Min sov i 7 timer eller noe her, men så ble det akutt mat når hu våkna da :P

Back
Topp