God morgen
Morn.
Her sitter jeg og ammer, og så kjenner jeg noe vått på ryggen til lillebror. Yes da, han har bæsj oppover ryggen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Æsj daMorn.
Her sitter jeg og ammer, og så kjenner jeg noe vått på ryggen til lillebror. Yes da, han har bæsj oppover ryggen...
Ringte føden nå, og på vei inn igjen! Hu jordmora var veldig opphengt i at de var uregelmessige, men nå er de nede i 4 minutter mellom hver, og varer i ca 70 sekunder. Kryss armer og bein for meg jenter!!
Det ble fødsel, og fikk en utrolig vakker liten prinsesse gave Tenkte å skrive fødselshistorien litt etterhverthar ikke hørt noe fra deg, hvordan går det?
Sitter du med baby i armene?:')
Det ble fødsel, og fikk en utrolig vakker liten prinsesse gave Tenkte å skrive fødselshistorien litt etterhvert
Hvordan har du det?
Det ble fødsel, og fikk en utrolig vakker liten prinsesse gave Tenkte å skrive fødselshistorien litt etterhvert
Hvordan har du det?
Æsj da
Det gjorde vi til Morran åDet ble en dypp under springen da, ja.
Så lenge han legger på seg det han skal, kan han bare sove på natta det sa hs til oss.I natt har lillen nesten sovet fem timer sammenhengende!! Måtte hjelpe han å våkne skikkelig for å gi han mat kl 5. Det har jo vært en behagelig natt for mor, men det er kanskje litt vel lenge mellom to måltider... eller?
Heldiggris!!! Bare la han sove!! som er skrevet over, så lenge han legger godt på seg så skal man vel aldri vekke et sovende barn.I natt har lillen nesten sovet fem timer sammenhengende!! Måtte hjelpe han å våkne skikkelig for å gi han mat kl 5. Det har jo vært en behagelig natt for mor, men det er kanskje litt vel lenge mellom to måltider... eller?
Så lenge han legger på seg det han skal, kan han bare sove på natta det sa hs til oss.
Til nå har lillen fått styrt alt. Aldri vekt han og han har fått mat når han er sulten Helsesøster kommer på hjemmebesøk i morgen. Håper virkelig han har lagt godt på seg, så vi kan fortsette som vi har gjortHeldiggris!!! Bare la han sove!! som er skrevet over, så lenge han legger godt på seg så skal man vel aldri vekke et sovende barn.
Veldig god start på dagenMin også sov lenge inatt! Fra halv ett til halv seks! Meget behagelig, ja.
Her er det også mange bæsjebleier i løpet av dagen, også om natta.Min mini sover også godt om natta, sånn 4-5 timer i strekk avogtil!
Men ho bæsjer ofte men lite, så føler jeg må ta ho opp å stelle så ofte, flere som har det sånn?
Ja, kommer bæsj når hun promper... Og har nesten alltid en fartsstripe i bleia når jeg sjekker henne på natta og da må jeg skifteMin mini sover også godt om natta, sånn 4-5 timer i strekk avogtil!
Men ho bæsjer ofte men lite, så føler jeg må ta ho opp å stelle så ofte, flere som har det sånn?
Samme her, alltid bremsespor i bleia! Menmen blir vel etterhvert så greit med storebror som leverer store med sjeldne varer! HeheJa, kommer bæsj når hun promper... Og har nesten alltid en fartsstripe i bleia når jeg sjekker henne på natta og da må jeg skifte
Min sov i 7 timer eller noe her, men så ble det akutt mat når hu våkna daI natt har lillen nesten sovet fem timer sammenhengende!! Måtte hjelpe han å våkne skikkelig for å gi han mat kl 5. Det har jo vært en behagelig natt for mor, men det er kanskje litt vel lenge mellom to måltider... eller?