Skravletråd

Vi har flere måltider helt uten skjold u løpet av dagen, men er han veldig sulten blir han veldig desperat når han ikke får ordentlig tak - da blir ammeskjoldet redningen. Vi prøver uten ved hvert måltid, så håper jeg vi blir kvitt det helt snart;) Pumper du og gir med flaske eller gir du mme?
Åja skjønner ! Jeg pumper ved spreng og gir :) men har et par tilfeller hvor hun har gulpa opp alt hun har, så da har jeg mått gi flaske

Åja skjønner ! Jeg pumper ved spreng og gir :) men har et par tilfeller hvor hun har gulpa opp alt hun har, så da har jeg mått gi flaske
Jeg hadde egentlig bare spreng de første dagene med melk. Har ikke merket noe særlig etterpå. Synes det er vanskelig å vite når brystet er "tomt" siden det ikke er spesielt hardt til å begynne med:confused:

Jeg hadde egentlig bare spreng de første dagene med melk. Har ikke merket noe særlig etterpå. Synes det er vanskelig å vite når brystet er "tomt" siden det ikke er spesielt hardt til å begynne med:confused:
Ja det er ikke lett, jeg hadde syk spreng til Morran i dag fordi veska ikke tok den ene puppen på 8 timer :P

Dagene er ganske rolige, snuppa sover hele tiden, våkner for å spise bare, så er hun lys våken om kvelden og natta :P deres da ?

Tror de klarer seg for det :P

Gutten min er endel våken om dagen, men sover også mye. Jeg ammer ca hver 2-3 time. Han sover hele natta og våkner bare for litt mat ca 2 ganger før kl 6. :)

ååhh herlig, Gratulerer :) gleder meg til å lese :)
sitter her med vonde kynnere evt svake rier.. og sånn ca 1gang hver 5-6t er det så vondt at jeg må puste meg gjennom.. her går det treeegt!
Måtte bare finne en post du hadde skrevet for å si:
Jippi! Termin! Her krysser vi alle fingre og tær for at du ikke må gå over! Eller ikke altfor lenge! Nå heier vi på deg! (Oj, ble noen utropstegn i den meldinga, jaja)

Måtte bare finne en post du hadde skrevet for å si:
Jippi! Termin! Her krysser vi alle fingre og tær for at du ikke må gå over! Eller ikke altfor lenge! Nå heier vi på deg! (Oj, ble noen utropstegn i den meldinga, jaja)

hehe, taakk for det :)
håper jeg også.. er tydeligvis supermoden men den tappen ligger laangt bak så jm fikk ikke strippet engang ;o.. (fortsatt 2cm elr mer åpning) hun holder en knapp på at det skjer i helga da så satser på det! (hun har vakt i helga)

Back
Topp