Skravletråd

Plutselig skjer det - uten forvarsel. ;)
Ja håper det;) gjorde det forrige gang :D slimproppen gikk forrige gang dagen før, men har ikke sett snurten av den nå :/

Endelig! Nå sover begge ungene, og jeg må være effektiv mens det varer. ;) Egentlig har jeg lyst til å sette meg ned med Vikings på dataen mens jeg strikker, men mannen kommer hjem og kjøkkenet er bomba, så da sier det seg selv hva jeg må prioritere...

Hva gjør dere ikveld?

Sikkert ! Men snuppa ville ikke ta pupp istad! Blir helt hysterisk å vrir seg unna. Fikk ikke roa ho ned og måtte gi flaske før hu roa seg å tok pupp. Det har jeg aldri opplevd før

Åå, trasig. :/ Kjenner den følelsen... Hvorfor gir du flaske i tillegg?

Sånn var mi også. Var urolig ved brystet hver gang, så jeg delammet til 6 måneder da jeg rett og slett ikke gadd mer av styret. Håper det ikke blir sånn for deg.
Har ikke vært sånn før i dag, så håper hun bare var veldig sulten og at det ordner seg

tenkte jeg skulle sove, mn her prøver han visst å stange/grave seg ut.. ikke kommef han seg lengre ned heller - Auu.. ikke nod søvn enda nei! flere våkne?

tenkte jeg skulle sove, mn her prøver han visst å stange/grave seg ut.. ikke kommef han seg lengre ned heller - Auu.. ikke nod søvn enda nei! flere våkne?
Å det er så vondt det! :/

oohhyeah :o ble lite søvn gitt.. får prøve å sove litt mer nå som hele senga er mi :')
sovet godt duda?
Ja har sovet ganske godt, hvis du ser bort i fra 4 ganger på do ;) og såååå utrolig skuffet over at det fortsatt ikke er noe tegn til fødsel;)

Back
Topp