Neimasse kynnere de siste dagene, men ellers ikke noe
![]()
Plutselig skjer det - uten forvarsel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neimasse kynnere de siste dagene, men ellers ikke noe
![]()
Ja håper detPlutselig skjer det - uten forvarsel.![]()
Ja håper detgjorde det forrige gang
slimproppen gikk forrige gang dagen før, men har ikke sett snurten av den nå :/
Frustrerende dagog disse fordømte tårene
Sikkert ! Men snuppa ville ikke ta pupp istad! Blir helt hysterisk å vrir seg unna. Fikk ikke roa ho ned og måtte gi flaske før hu roa seg å tok pupp. Det har jeg aldri opplevd førUff da. :/ Barseltårer?
Sikkert ! Men snuppa ville ikke ta pupp istad! Blir helt hysterisk å vrir seg unna. Fikk ikke roa ho ned og måtte gi flaske før hu roa seg å tok pupp. Det har jeg aldri opplevd før
Måtte gjøre det for å få i hu mat, for hu roa seg ikkeÅå, trasig. :/ Kjenner den følelsen... Hvorfor gir du flaske i tillegg?
Måtte gjøre det for å få i hu mat, for hu roa seg ikke
Har ikke vært sånn før i dag, så håper hun bare var veldig sulten og at det ordner segSånn var mi også. Var urolig ved brystet hver gang, så jeg delammet til 6 måneder da jeg rett og slett ikke gadd mer av styret. Håper det ikke blir sånn for deg.
Har ikke vært sånn før i dag, så håper hun bare var veldig sulten og at det ordner seg
Å det er så vondt det! :/tenkte jeg skulle sove, mn her prøver han visst å stange/grave seg ut.. ikke kommef han seg lengre ned heller - Auu.. ikke nod søvn enda nei! flere våkne?
Foreløpig samme problemet, men nå trur jeg det var pga spreng da. Strålen sto joJa, håper det
Å det er så vondt det! :/
Ja har sovet ganske godt, hvis du ser bort i fra 4 ganger på dooohhyeahble lite søvn gitt.. får prøve å sove litt mer nå som hele senga er mi :')
sovet godt duda?
Foreløpig samme problemet, men nå trur jeg det var pga spreng da. Strålen sto jo![]()
Ja men klarer bare vanlig sitte stilling og ligge.Hehe, ja, har merket at det ikke er så godt for de når det spruter.Prøver du forskjellige stillinger?
Ja men klarer bare vanlig sitte stilling og ligge.