Han var ganske sulten når han våkna her åMin sov i 7 timer eller noe her, men så ble det akutt mat når hu våkna da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han var ganske sulten når han våkna her åMin sov i 7 timer eller noe her, men så ble det akutt mat når hu våkna da
Min sov i 7 timer eller noe her, men så ble det akutt mat når hu våkna da
Jeg fikk litt den følelsen når jeg våkna og lillen fortsatt sov etter 5 timerDa hadde jeg fått panikk! Så lenge uten mat, liksom.
Men deilig å få sove, da.
Han var ganske sulten når han våkna her å
Kan hende jeg amma i natt, men det husker jeg ikkeDa hadde jeg fått panikk! Så lenge uten mat, liksom.
Men deilig å få sove, da.
Kanskje du har gjort det i søvne ja Jeg blir hvertfall veldig trøtt når jeg ammer og om natta har jeg ofte duppet av underveisKan hende jeg amma i natt, men det husker jeg ikke
Haha hu fikk i vertfall mat en eller annen gangKanskje du har gjort det i søvne ja Jeg blir hvertfall veldig trøtt når jeg ammer og om natta har jeg ofte duppet av underveis
Hvor gammel er hun nå?Haha hu fikk i vertfall mat en eller annen gang
11 dager :OHvor gammel er hun nå?
Da fikk vi vist baby på samme dag 11 dager her å11 dager :O
Så tøft 15/4 ?Da fikk vi vist baby på samme dag 11 dager her å
JaSå tøft 15/4 ?
Kan hende jeg amma i natt, men det husker jeg ikke
Ja
Hvordan er dagene deres? Morsomt å høre med en som har en liten en som er akkurat like gammel
Dagene er ganske rolige, snuppa sover hele tiden, våkner for å spise bare, så er hun lys våken om kvelden og natta deres da ?Hehe, er litt sånn her også. Jeg er ikke 100% sikker om hvor mange ganger jeg ammet.
Lillen sover mye her å. Nesten bare våken under mat og stell Sover gjerne 3 timer før han er sulten igjen, men måltidene er veldig lange! Holder gjerne på en time med mat, kos og mat igjen. Koser seg vanvittig med puppen I morgen kommer helsesøster og jeg er så spent på vekta!! Håper den har gått opp så jeg kan stole på at han får nok mat og at det funker at han får styre mat og sovingDagene er ganske rolige, snuppa sover hele tiden, våkner for å spise bare, så er hun lys våken om kvelden og natta deres da ?
Tror de klarer seg for det
Synes min spiser greit, spiser ikke så lenge. Men sover i 3-4 timer før neste måltid.Lillen sover mye her å. Nesten bare våken under mat og stell Sover gjerne 3 timer før han er sulten igjen, men måltidene er veldig lange! Holder gjerne på en time med mat, kos og mat igjen. Koser seg vanvittig med puppen I morgen kommer helsesøster og jeg er så spent på vekta!! Håper den har gått opp så jeg kan stole på at han får nok mat og at det funker at han får styre mat og soving
Tror egentlig han er ferdig lenge før han slipper puppen, men bruker den som kos for å sovne Jeg lar han ligge til han er helt fornøyd Har dere starta med smokk?Synes min spiser greit, spiser ikke så lenge. Men sover i 3-4 timer før neste måltid.
Helsesøster kommer hit neste uke
Hu mi tuller en del før hu tar puppen innimellom. Ja vi har gitt smokk, men bruker den ikke mye, men vil ikke at puppen skal være smokkTror egentlig han er ferdig lenge før han slipper puppen, men bruker den som kos for å sovne Jeg lar han ligge til han er helt fornøyd Har dere starta med smokk?
Her er det akkurat som om han akutt sulten når han lukter pupp så blir litt desperat før melka begynner å renne skikkelig. Så roer han seg Her har nok puppen blitt litt smokk vi driver med avvenning av brystskjold nå og er redd smokken skal gjøre det enda vanskeligere å ta bare puppen. Skal snakke med helsesøster imorgen og så blir det vel smokk etterhvert for gutten har hvertfall stort sugebehov!!!Hu mi tuller en del før hu tar puppen innimellom. Ja vi har gitt smokk, men bruker den ikke mye, men vil ikke at puppen skal være smokk
Ja går det greit uten skjold da ? her får hu flaske innimellom, for noen ganger blir hu ikke fornøydHer er det akkurat som om han akutt sulten når han lukter pupp så blir litt desperat før melka begynner å renne skikkelig. Så roer han seg Her har nok puppen blitt litt smokk vi driver med avvenning av brystskjold nå og er redd smokken skal gjøre det enda vanskeligere å ta bare puppen. Skal snakke med helsesøster imorgen og så blir det vel smokk etterhvert for gutten har hvertfall stort sugebehov!!!
Vi har flere måltider helt uten skjold u løpet av dagen, men er han veldig sulten blir han veldig desperat når han ikke får ordentlig tak - da blir ammeskjoldet redningen. Vi prøver uten ved hvert måltid, så håper jeg vi blir kvitt det helt snart Pumper du og gir med flaske eller gir du mme?Ja går det greit uten skjold da ? her får hu flaske innimellom, for noen ganger blir hu ikke fornøyd