Akkurat samme problemet herHan bruker litt tid på å få ordentlig tak her å, og hvis han er veldig sulten blir han fort desperat. Roer seg heldigvis etterhvert Fingrene må jeg også holde bort Det gjelder vel å bare være tålmodig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme problemet herHan bruker litt tid på å få ordentlig tak her å, og hvis han er veldig sulten blir han fort desperat. Roer seg heldigvis etterhvert Fingrene må jeg også holde bort Det gjelder vel å bare være tålmodig
De er jo så små enda og med de puppene jeg har fått er det kanskje ikke så rart han sliter med å få takAkkurat samme problemet her
Haha samme her, når jeg slipper løs så deiser puppen i ansiktet hennesDe er jo så små enda og med de puppene jeg har fått er det kanskje ikke så rart han sliter med å få tak
Jeg må smale inn puppen og holde den litt på plass, hvertfall til han har skikkelig takHaha samme her, når jeg slipper løs så deiser puppen i ansiktet hennes
Jeg åJeg må smale inn puppen og holde den litt på plass, hvertfall til han har skikkelig tak
Går det bra med amminga ellers?
Det går bra. Vi har brukt litt ammeskjold til å begynne med, så driver med litt avvenning nå. Synes det er veldig vanskelig å vite om han får nok mat! Blir veldig fort usikker merker jeg, på altJeg å
Jada det går bra med deg da ?
Det tror jeg på Nei, jeg er forsatt hjemme. Varierer mellom 7-10 min mellom hvert tak, men de er definitivt mer vonde enn hva de har vært! Cred til alle som har fødtJa. Var godt å ha noen der som man "kjente".
Hvordan ligger du Ann?
Er du på sykehus?
Kjente jeg ble så stressa på dine vegne når du skreiv om intervallene og cm. Var akkurat som meg men jeg ble lagt inn på 3 cm og 5 timer etter var hun ute.Det tror jeg på Nei, jeg er forsatt hjemme. Varierer mellom 7-10 min mellom hvert tak, men de er definitivt mer vonde enn hva de har vært! Cred til alle som har født
Jeg hadde tenkt å bruke det selv, men kjøpte feil xD så da ble det ikke noeDet går bra. Vi har brukt litt ammeskjold til å begynne med, så driver med litt avvenning nå. Synes det er veldig vanskelig å vite om han får nok mat! Blir veldig fort usikker merker jeg, på alt
Det har fungert veldig bra her, så det blir vel en utfordring å slutte heltJeg hadde tenkt å bruke det selv, men kjøpte feil xD så da ble det ikke noe
Hehe ja søtt er det jo å da
Det hadde vært drømmen min om min fødsel kunne gått like kjapt, men samtidig kvier jeg meg litt før å dra inn, for nå har jeg vært der inne to ganger.. Vil ikke ha enda en bomtur, da det tar ca 40 min en vei.. Men nå sitter takene skikkelig i, men ved hoftekulene og nedover lårene med 8 min mellom hver.Kjente jeg ble så stressa på dine vegne når du skreiv om intervallene og cm. Var akkurat som meg men jeg ble lagt inn på 3 cm og 5 timer etter var hun ute.
Men ingen fødsler er like..
Det hadde vært drømmen min om min fødsel kunne gått like kjapt, men samtidig kvier jeg meg litt før å dra inn, for nå har jeg vært der inne to ganger.. Vil ikke ha enda en bomtur, da det tar ca 40 min en vei.. Men nå sitter takene skikkelig i, men ved hoftekulene og nedover lårene med 8 min mellom hver.
Smertene blir verre, men det hopper så i intervallene Nå er det 10 min mellom hver.. Blir gal av dette!! Hopper opp og ned fra 8-10 hele tida..hvis det tar seg opp mer for deg ville jeg absolutt dratt inn altså (om det ikke allerede er gjort?)
det er faktisk bedre å dra inn en gang for mye enn å f.eks føde på tur til sykehuset
Smertene blir verre, men det hopper så i intervallene Nå er det 10 min mellom hver.. Blir gal av dette!! Hopper opp og ned fra 8-10 hele tida..
Ringte føden nå, og på vei inn igjen! Hu jordmora var veldig opphengt i at de var uregelmessige, men nå er de nede i 4 minutter mellom hver, og varer i ca 70 sekunder. Kryss armer og bein for meg jenter!!har du snakket med jm da? hvor lenge varer de?
tenker at siden di tar seg opp skal du ikke se bort i fra at det virkelig er alvor denne gangen, er jo fler her inne som har sagt at de aldri blir regelmessige osv.. SPENNENDE! - selv om du blir litt gal -noe jeg har full forståelse for! :/
Ringte føden nå, og på vei inn igjen! Hu jordmora var veldig opphengt i at de var uregelmessige, men nå er de nede i 4 minutter mellom hver, og varer i ca 70 sekunder. Kryss armer og bein for meg jenter!!
Krysser alt vi har!Ringte føden nå, og på vei inn igjen! Hu jordmora var veldig opphengt i at de var uregelmessige, men nå er de nede i 4 minutter mellom hver, og varer i ca 70 sekunder. Kryss armer og bein for meg jenter!!
Ringte føden nå, og på vei inn igjen! Hu jordmora var veldig opphengt i at de var uregelmessige, men nå er de nede i 4 minutter mellom hver, og varer i ca 70 sekunder. Kryss armer og bein for meg jenter!!