høres herlig ut![]()
er vel ikke alt man trenger å gjøre på en dag neier storesøster (?) gammel?
Jeg kom på det jordmor rådet meg om å ikke bite over for mye, og byturen haster ikke heller.
Lillesøster.
Hvor mye åpning hadde du på sjekken, forresten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
høres herlig ut![]()
er vel ikke alt man trenger å gjøre på en dag neier storesøster (?) gammel?
Jeg kom på det jordmor rådet meg om å ikke bite over for mye, og byturen haster ikke heller.
Lillesøster.Hun er 21.
Jeg er 24.
Hvor mye åpning hadde du på sjekken, forresten?
åja heheh :') snill da!
ja er vel ikke lurt å bite over for mye i starten..
jeg hadde bare 2cm når jeg dro fra sykehuset.. så dette kan nok ta tid - siden det tok meg 4dager å komme opp til 2cm (om ikke riene blir en del sterkere da)
Uff så kjedeligååhh herlig! gleder meg.. for nå er det bare vondt å ligge lenge selv om jeg ikke har fått noe søvn :/
Håper det blir fortgang i sakene snart. Må være slitsomt å gå sånn. :/ De første cm er nok de treigeste, tror jeg.
Uff så kjedelig![]()
håper jeg også.. men nå skal jeg iallefall holde meg i ro hjemme til jeg virkelig må puste meg gjennom dem - orker ikke en til tur til sykehuset for å bli sendt hjem. . har en uoffisiell avtale med jm om å komme tilbake på lørdag (hun har vakt i helga også) hihi..
Nyter siste dagen hjemme med samboer, før det bærer av gårde til sykehuset kl 10 i morgen tidlih for å bli satt i gang.
Dyrene er hos barnevaktene sine, leiligheten er nesten klar og skal pakke ferdig fødebagen etterpå. Nå venter jeg på middag som sambo lager og ser på vålerenga :-D ♡
Det skjønner jeg. Må være utrolig kjedelig å bli sendt hjem. Forhåpentligvis blir det fødsel i løpet av helga.Føler du deg klar?
På en måte, fått noen gode tips og råd, også tenkte jeg å snakke med en jordmor på sykehuset ang angsten minHøres ut som du har funnet det positive i det likevelKose dere masse og lykke til imorgen, nå får du snart "premien" for å ha venta så lenge
![]()
På en måte, fått noen gode tips og råd, også tenkte jeg å snakke med en jordmor på sykehuset ang angsten minSå føler det litt lettere nå
![]()
Tusen takk :-D ♡
Tror han blir litt fortvila, uten at han sier det, men har sier hele tiden at han er stolt av megså bra at du har funnet noe som hjelper deghva tenker samboeren ang angsten din og fødsel?
Tror han blir litt fortvila, uten at han sier det, men har sier hele tiden at han er stolt av megOgså er han flink til og lytte når jeg snakker om det, og det hjelper veldig
Men har ikke fortalt at jeg begynte å gråte her om dagen, for da blir han så leiseg selv :-(
Ja det er veldig godt, kunne ikke hatt en bedre forlovede/samboer ♡ååhh så bra at han er så forståelsesfull da ♡ håper det ikke er så mye som skal til før det starter av seg selv til deg da, så blir det kanskje lettere![]()
gikk overraskende bra at vi måtte hjem, trodde jeg skulle bli mere skuffet men jeg tenker positive tanker og gleder meg til fødsel
vi har snakket en del om det siste ukene og jeg føler meg klar, han virker også veldig klar - enda mer etter sykehusturen!
Hvordan går det med dere ? Her har vi tatt første byturen med snuppa![]()
Hehe kos var det daHer går det bra.Vi har også vært i byen idag, og fikk kjøpt joggesko til vesla blant annet. Babyen blir liksom på slep når en har en treåring å holde styr på.
Jeg hadde søsteren min med også, og hun sa at det var den mest stressende byturen hun hadde vært med på.
![]()
Hehe kos var det daselvom jeg var litt spent på hvordan amminga gikk et annet sted en hjemme