I dag har det gått fintHva med tvillingstilling? På ammehjelpen.no har de videoer som viser hvordan en legger til.
Hvordan har det gått idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har det gått fintHva med tvillingstilling? På ammehjelpen.no har de videoer som viser hvordan en legger til.
Hvordan har det gått idag?
I dag har det gått fint
Lykke til håper det tar seg oppwohoo! har hatt tegnblødning og mye har skjedd inni der sia onsdag! har tak med noe som minner om rier også.. Nåå må det bli baby på meg også snart! :') håper riene tar seg opp inatt elr imårra!
wohoo! har hatt tegnblødning og mye har skjedd inni der sia onsdag! har tak med noe som minner om rier også.. Nåå må det bli baby på meg også snart! :') håper riene tar seg opp inatt elr imårra!
God kveld
Jeg er i full gang selvGod kveld. Her tar jeg snart natta. Ammer lillegutt for kvelden.
Håper de tar seg opp.
Er det fødsel på gang ?har tatt seg opp veldig.. sitter her å nesten må puste meg gjennom
blør også igjen så tenker jeg ringen jm snart ;p
Å så bra!!!har tatt seg opp veldig.. sitter her å nesten må puste meg gjennom
Er det fødsel på gang ?
har tatt seg opp veldig.. sitter her å nesten må puste meg gjennom
Hehe lykke til dahåperhåper! snakkars kjærestn har mer vondt i magen enn meg.. hahah
Hehe lykke til da
Wiii, da blir det kanskje baby på deg om noen timer, da! Krysser fingrene for det!
Takktakk
har åpna seg 2cm på 4t så nå sitter jeg i bilen på tur til sykehuset og krysser fingrene for at vi rekker den siste som går inatt hihi
håper det går like fort framover videre nå!
Spennende! Håper du har babyen din nå.
Hva skjer nå da? Du er vel på sykehuset?nope.. ting tar visst laaang tid med meg :/
Hva skjer nå da? Du er vel på sykehuset?