God morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
hehe, ja den gjør det gitt
alt sto bra til med lille?![]()
Morgen?har du sovet til nå med baby?
- isåfall synes jeg du er heldig!
Det gjorde jeg med min første.Vi lå ofte i senga til 11-12. Våknet babyen var det bare å slenge ut puppen.
![]()
Hun sovner etter hvert måltidMorgen?har du sovet til nå med baby?
- isåfall synes jeg du er heldig!
ååhh! herlig - håper babyen min blir sånn.. for jeg er viirkelig b - menneske!
Jeg også elsker lange morgener i sengen.Nyt det nå for det blir ikke det samme med andremann.
![]()
Hun sovner etter hvert måltidså enten hver 4 eller hver 2 våkner hun spørs hvor om hu tok 1 eller 2 pupper
![]()
ååhh herlig! gleder meg.. for nå er det bare vondt å ligge lenge selv om jeg ikke har fått noe søvn :/
Min gikk opp 460g på en uke!!! :-OJa, jeg var inne kun for å veie, mest for min egen del.Han hadde lagt på seg 290 gram på en uke, så jeg er fornøyd.
![]()
Min gikk opp 460g på en uke!!! :-O
Ca hver 3. Time..Det var mye! Hvor ofte ammer du?
Ca hver 3. Time..
Hehe.. ja, mulig det.. eller mye melkskikkelig fløtemelk dudaer jo bare bra det da!
Bare å vente da jaHva skjer damer?
her ligger jeg og har fått tilbake mine svake rier - er ikke det typisk?jaja.. vente litt lengre denne gang
![]()
Hva skjer damer?
her ligger jeg og har fått tilbake mine svake rier - er ikke det typisk?jaja.. vente litt lengre denne gang
![]()
Bare å vente da jahvile mest mulig ;-) skjer nok når du minst venter det!
Sitter og ammer mens jeg ser på søstera mi lager middag.![]()
De ble ikke bytur, tok meg en lur istedenfor. Kan ta det imorgen.![]()
Han veier 3460tenker det jeg ogsåhuset er ryddig/rent nok så her skal late dager nytes!
![]()
hehe, mye melk og unge med matlyst sikkert da ja, siden du ammer ca hver 3ter lille tung nå da?