Skravletråd

Vi overtok leilighet i dag, så nå har jeg dirigert mens samboern og svigers bærer :) Blei litt ivrig sjøl, så nå ga bekkenet beskjed om at jeg skal sitte litt rolig... :)

janei.. søvn.. hva er det?
skal nok ikke bli noe problem om jeg får en liten som ikke vil sove! la meg kl 11 og har fortsatt ikke sovet noe! bare logge å vridd meg -.-'

hva er planene til dere andre iløpet av dagen?

janei.. søvn.. hva er det?
skal nok ikke bli noe problem om jeg får en liten som ikke vil sove! la meg kl 11 og har fortsatt ikke sovet noe! bare logge å vridd meg -.-'

hva er planene til dere andre iløpet av dagen?
Off da! Ikke bra! Her har jeg hatt 2. Runde med ammin og sovet en time etterpå.. sove litt mer nå.. idag får vi besøk av ei venninne som har termin imorra :-)

For en travel natt! Vesla kom inn til meg og fikk ikke til å sovne med en gang, og jeg måtte hele tiden putte puppen i munnen til lillegutt. Måtte også skifte bleie to ganger fordi han var så urolig. Ene gangen var det bare tiss med litt bremsespor.

Gjeeeesp!

I dag skinner solen her :) herlig vær, så vi skal ut å trille om ikke lenge tenker jeg :) Ååå nå gleder jeg meg til sommeren med sol og varme :)

I dag skinner solen her :) herlig vær, så vi skal ut å trille om ikke lenge tenker jeg :) Ååå nå gleder jeg meg til sommeren med sol og varme :)

Det hørtes deilig ut. :) Her er det grått vestlandsvær. :P
Jeg gleder meg også til sommer og sol! Håper det blir en like varm sommer som ifjor. :)

Jeg skal på min siste jordmor time i dag, i og med at jeg blir satt i gang på onsdag som kommer.
Blir trist, blitt veldig glad i jordmoren min, ho er fantastisk :-D

Back
Topp