Gratulerer! Går det bra med dere?
Gratulerer så mye
Takk ja det går strålendeGratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Går det bra med dere?
Gratulerer så mye
Takk ja det går strålendeGratulerer så mye
Gratulerer! Bra alt står fint til!Takk ja det går strålende
I dag gikk slimproppen min Da er det bare til å vente og håpe!
Veldig spennende!! Ja, det kan jo være..! Har iallefall mer trua på det nå selvspennendee nå er det iallefall i gang
kanskje menstermin er den riktige likevel?
Veldig spennende!! Ja, det kan jo være..! Har iallefall mer trua på det nå selv
Jo, stemmer! 12.april var mensterminen Så passer jo fint egentlig!ja det skjønner jeg
var vel rundt disse tider den? mener du skrev det var ett stort sprang mellom menstermin og oul?
Off da! Ikke bra! Her har jeg hatt 2. Runde med ammin og sovet en time etterpå.. sove litt mer nå.. idag får vi besøk av ei venninne som har termin imorrajanei.. søvn.. hva er det?
skal nok ikke bli noe problem om jeg får en liten som ikke vil sove! la meg kl 11 og har fortsatt ikke sovet noe! bare logge å vridd meg -.-'
hva er planene til dere andre iløpet av dagen?
I dag skinner solen her herlig vær, så vi skal ut å trille om ikke lenge tenker jeg Ååå nå gleder jeg meg til sommeren med sol og varme
Hva skjer jenter ? kommer flere babyer ?
Off da! Ikke bra! Her har jeg hatt 2. Runde med ammin og sovet en time etterpå.. sove litt mer nå.. idag får vi besøk av ei venninne som har termin imorra
Ja, her kom det ei lita jente i går, 3 dager før termin 2950g og 49 cm så hun er liten og nett
Ja, kom hjem på tirsdag. Himmelsk å sove i egen seng igjen. Men overdrev nok litt de førate dagene, så må bare ta det mer med ro idag..så koselig med besøk da
du er kommet hjem nå eller?
Ja, kom hjem på tirsdag. Himmelsk å sove i egen seng igjen. Men overdrev nok litt de førate dagene, så må bare ta det mer med ro idag..