Har søkt på helsefagvitenskap på Uio. Fått godkjenning fra jobb på permisjon m lønn i 3år også... Deltidsutdannelse da.Spennende! Hva slags master?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har søkt på helsefagvitenskap på Uio. Fått godkjenning fra jobb på permisjon m lønn i 3år også... Deltidsutdannelse da.Spennende! Hva slags master?
Nå ligger jeg med rier spennende
5 minutter har det tatt til nå, og varer i 30 sek. Hjemme enda skal prøve å sove litt. For de er ikke veldig vonde endaoioi! hvor ofte kommer di? hjemme enda?
5 minutter har det tatt til nå, og varer i 30 sek. Hjemme enda skal prøve å sove litt. For de er ikke veldig vonde enda
5 minutter har det tatt til nå, og varer i 30 sek. Hjemme enda skal prøve å sove litt. For de er ikke veldig vonde enda
spennende :')
lykke til om det skulle utvikle seg videre utover nattan
Takk håper jeg ogsåMasse lykke til. Håper det blir fødsel på deg.
Da skal jeg inn på føden veldig spent
Så flink han er til å legge på segHurra! På fire dager har lillegutt gått opp 205 gram. Håper det fortsetter sånn!
Og når jeg, igjen, trodde blødningen hadde gitt seg for godt etter tre dager uten tegn, klarer jeg å blø igjennom alt av truse og bukse. Heldigvis skjedde det like etter at jeg hadde satt meg i bilen, og ikke i sofaen på venterommet til helsestasjonen.
Oooo, så spennende lykke til!!Da skal jeg inn på føden veldig spent
Lykke til!!Da skal jeg inn på føden veldig spent
Jeg fikk vondt i korsryggen dagen jeg fødteI får hadde jeg så vanvittig vondt i korsryggen. Usikker på om det bare er ryggen som er sliten eller om det er murringer å. Slitsomt er det hvertfall!! Ubehagelig både å ligge og stå, så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... Håper det er bedre i dag. Har ikke stått opp av senga enda, så har ikke fått kjent skikkelig etter
Ooooh! Håper det er rett i mitt tilfelle åJeg fikk vondt i korsryggen dagen jeg fødte
Håper det jeg hadde null følelse på at fødselen skulle skje den dagen det gjorde! Brått så kom det blod og slim i trusa, så kom slimproppen og så begynte riene. Begynte med blod kl 08 på morningen og lå med 10 cm kl 00 på kveldenOoooh! Håper det er rett i mitt tilfelle å
Blir spennende å se hvordan det starter her Har termin i morgenHåper det jeg hadde null følelse på at fødselen skulle skje den dagen det gjorde! Brått så kom det blod og slim i trusa, så kom slimproppen og så begynte riene. Begynte med blod kl 08 på morningen og lå med 10 cm kl 00 på kvelden
Spennende brått så er det i gangBlir spennende å se hvordan det starter her Har termin i morgen