Skravletråd

Dere førstegangsfødende, hva tenker dere om fødsel? Syns dere tanken på det er spennende, skummel eller hva? Eller tenker dere ikke så mye på det? :)
Synes det bare er spennende jeg.. spent på hvordan jeg takler smertene og hvordan sambo er under fødselen.. ikke redd - det går jo helst bra :-)

Dere førstegangsfødende, hva tenker dere om fødsel? Syns dere tanken på det er spennende, skummel eller hva? Eller tenker dere ikke så mye på det? :)
Akkurat nå gruer jeg meg veldig, har slutta å være utålmodig. Forstår igrunn ikke hvordan jeg skal klare det. Så, tenker minst mulig på det, får ta det som det blir.

Har så og si hele svangerskapet kjent lite bevegelse (kjent noe hver dag, men ikke så ofte og mye). Men de siste dagene har det vært ekstremt mye. Trudde det skulle være motsatt, alle sier at det er lite plass i magen på slutten.

Føler som om han snart stikker hode ut og sier "hei, her er jeg".

Flere som har det sånn? Eller har hatt det sånn rett før fødsel?

Har så og si hele svangerskapet kjent lite bevegelse (kjent noe hver dag, men ikke så ofte og mye). Men de siste dagene har det vært ekstremt mye. Trudde det skulle være motsatt, alle sier at det er lite plass i magen på slutten.

Føler som om han snart stikker hode ut og sier "hei, her er jeg".

Flere som har det sånn? Eller har hatt det sånn rett før fødsel?
hadde en periode for en ukes tid siden med veldig mye liv..

Mornmorn alle sammen;) har vært oppe siden ca kl 5 med storebror som ikke forstår når skille mellom batt og dag går, eller vi har vel forskjellig oppfatning av definisjonen!
Hva forno planer har dere andre i dag? Flere som føler at man aldri blir ferdig med husarbeid og forberedelser før fødsel? Tror aldri fødebaggen blir helt ferdig jeg:/ blææ

Morn! Har vært våken siden litt før 6. Har gått i amming og babyverden. :P Følte det ikke var vits i å sovne igjen siden vesla våkner så tidlig. Akkurat kl 7 kom hun inn til oss, så nå spiser hun frokost foran nettbrettet. ;)
Planen idag er å handle litt klær til lillegutt, men jeg må nok legge inn en økt med søvn i løpet av dagen. Gjeeeesp....

Gleder meg mer enn jeg gruer meg:) Er veldig spent, både for når det begynner og hvordan kroppen takler det! Bring it on:D

I dag for første gang på lenge våknet jeg og følte meg uthvilt!!:D Så deilig! Tenkte jeg skulle prøve å utnytte energien litt i dag å få unna litt helgevask, så får vi se hvor lenge det varer;)

Back
Topp