Skravletråd

Hvordan går det med aprildamene i dag? Noen som fortsatt er gravide?!:D Syns alle babyene popper ut en etter en her:p Her fikk jeg ikke sove etter kl 6. Sto opp, dusja og spiste frokost - og så ble det jammen noen timer med søvn på sofaen;)

Jordmortime kl ett. Håper hun vil sjekke om det er noen tegn til modning eller ikke. Noen som vet om de gjør det? En uke til termin.

Hehe, ja, nå har det skjedd et skikkelig boom her. ;) Men ta det rolig, det blir dere andres sin tur snart. :)

Idag blir det muligens babyklærshopping. Siden litt er rosa fra forrigemann, så er det ikke så mye jeg har til lillegutt. Og han kan bruke 56 lenge ennå, men så veier han like over 3kg nå, da. ;)

Hvordan går det med aprildamene i dag? Noen som fortsatt er gravide?!:D Syns alle babyene popper ut en etter en her:p Her fikk jeg ikke sove etter kl 6. Sto opp, dusja og spiste frokost - og så ble det jammen noen timer med søvn på sofaen;)

Jordmortime kl ett. Håper hun vil sjekke om det er noen tegn til modning eller ikke. Noen som vet om de gjør det? En uke til termin.

Hun gjør det kanskje om du spør, men om du er moden så vil hun kanskje ikke gi deg forhåpninger siden det likevel er en sjanse for at du går på overtid. Men det er jo veldig spennende, da!

Hehe, ja, nå har det skjedd et skikkelig boom her. ;) Men ta det rolig, det blir dere andres sin tur snart. :)

Idag blir det muligens babyklærshopping. Siden litt er rosa fra forrigemann, så er det ikke så mye jeg har til lillegutt. Og han kan bruke 56 lenge ennå, men så veier han like over 3kg nå, da. ;)
Gleder meg sånn til å få ut min!!:D Så koselig å lese om dere som har startet på barseltiden♥

Hun gjør det kanskje om du spør, men om du er moden så vil hun kanskje ikke gi deg forhåpninger siden det likevel er en sjanse for at du går på overtid. Men det er jo veldig spennende, da!
Føler jeg bare vil vite status uansett;) Men de vil vel ikke gi forhåpninger nei! Jeg får spørre!

Jeg er fortsatt gravid :) venter på at det skal skje noe ! Føler det er rett i nærheten

Jeg har blitt så kvalm plutselig, det kommer i perioder, og har skjedd flere ganger de siste 4-5 dagene. Noen andre som opplever kvalme som kommer og går?

Jeg gjør husarbeid i dag. Kun vask av gulv igjen, nå. Så er planen å sløve frem til fødsel.

Er fremdeles gravid her og! Er så utrolig spent på når ting skal starte, går bare å tripper rundt:)

Fortsatt gravid her og.. En dag på overtid! Var på sykehuset tidligere i dag å fikk akupunktur. Var to cm og moden... Håper det skjer noe snart!!

Jeg har blitt så kvalm plutselig, det kommer i perioder, og har skjedd flere ganger de siste 4-5 dagene. Noen andre som opplever kvalme som kommer og går?

jepp.. samme her også.. med vonde kynnere som kommer å går
også etter noen timer har jeg såå fin form igjen! skikkelig merkelig!

Fortsatt like gravid her, selv om jeg våknet i natt bombesikker på at noe var igang :-P vært en tur og besøk kollegene på jobben og handlet middag for 3-4dager :-)

Har også vært litt kvalm de siste dagene. Snakket med jordmor om det i dag og hun sa det er naturlig når babyen tar større plass. Det er vist en åre den trykker på i ryggen som før er oksygen til hjernen. Hvis hjernen får lite oksygen kan man oppleve kvalme. Trikset var å bytte stilling eller bøye overkroppen fremover slik at babyen endrer stilling:)

Jepp.. de siste 2-3 ukene.. kastet opp også.. de siste dagene kvalm hver dag i korte perioder

Har også vært litt kvalm de siste dagene. Snakket med jordmor om det i dag og hun sa det er naturlig når babyen tar større plass. Det er vist en åre den trykker på i ryggen som før er oksygen til hjernen. Hvis hjernen får lite oksygen kan man oppleve kvalme. Trikset var å bytte stilling eller bøye overkroppen fremover slik at babyen endrer stilling:)
Ble du sjekka da?

Da har jeg vært hos jordmor. Alt var bra med lillen:):) Hodet var godt festet og hun antok en vekt på 3800g ved termin om en uke. Det ble ikke en modningssjekk, men det regnet jeg nesten med;)

Nei:D Jeg spurte bare om det var vanlig. Kunne sikkert sagt at jeg absolutt ville det, men det er jo egentlig ikke nødvendig:p
Hehe.. sånn er jeg og.. gidder ikke å mase meg til noe.. spent om legen min gjør det på termin om 2 dager.. da får jeg vel overtidstime på sykehuset... håper det skjer noe før den tid!

Back
Topp