Hehe jeg måtte ta en pause nåDet har vært lite middagsbesøk i påska, så blir koselig med gjester i dag Må bare vaske litt i leiligheten, men kommer meg liksom ikke opp av sofaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg måtte ta en pause nåDet har vært lite middagsbesøk i påska, så blir koselig med gjester i dag Må bare vaske litt i leiligheten, men kommer meg liksom ikke opp av sofaen
Vet ikke om det er arbeidslysten eller tvangen som står sterkest herMange som skal vaske og rydde altså.. Hehe. Mormor sier at arbeidslyst er et veldig godt tegn, og da er baby rett rundt hjørnet
Det gikk fort her! Samboeren var så effektiv Vaska badet, tørket støv og støvsugd alle rom Får se om jeg orker å vaske gulvene åHehe jeg måtte ta en pause nå
Gjorde det her å ! Eller det føltes sånn, men hadde visst brukt 1 timeDet gikk fort her! Samboeren var så effektiv Vaska badet, tørket støv og støvsugd alle rom Får se om jeg orker å vaske gulvene å
Mange som skal vaske og rydde altså.. Hehe. Mormor sier at arbeidslyst er et veldig godt tegn, og da er baby rett rundt hjørnet
Alle vil føde og dermed vasker deHehe, høres bra ut. Får håpe det blir litt fødsler idag.
Alle vil føde og dermed vasker de
Ja jeg vasker kun for å få det rent har så vondt i ryggen, at jeg hadde nok ikke giddi for morro skyldSelv om det ikke ender i fødsel så er det jo godt for noe.
Ja jeg vasker kun for å få det rent har så vondt i ryggen, at jeg hadde nok ikke giddi for morro skyld
Livet et hardtsamme her! er faktisk over 1mnd siden gulvet ble vasket.. ikke bare støvsugd æsj..
Livet et hardt
Her kjenner jeg lite liv når jeg er så aktiv.. og ikke så mye når jeg legger meg ned heller.. men innimellom har han jo noen romstringer.. og kveldene er han helt vill..har vasket bort alt støv etter at sambo fant ut at det var smart å pusse stuebordet inne på stua.. *sukk!*
mangler kun gulvet så la meg ned for pause å da kom jeg på at jeg har kjent meget lite liv idag .. får vel finne fram brus å se om jeg får kontakt.. for det hjalp ikke å dytte på han :/
Her kjenner jeg lite liv når jeg er så aktiv.. og ikke så mye når jeg legger meg ned heller.. men innimellom har han jo noen romstringer.. og kveldene er han helt vill..
Flott.. jeg har også vært på nippet noen ganger.. men så plutselig er det masse liv.. de sover visst litt mer/dypere når det nærmer seg.. men man skal jo kjenne liv daGodt å høre
har hatt en del litt vondere kynnere siden igår mårrest og han var veldig lite aktiv igår også.. nesten så jeg ringte, ikke var han aktiv inatt heller - noe som er meget unormalt.. han bruker liksom å være aktiv uansett hva jeg driver med.. hehe
la meg i senga nå og det virker som to slurker brus gjorde susen
Flott.. jeg har også vært på nippet noen ganger.. men så plutselig er det masse liv.. de sover visst litt mer/dypere når det nærmer seg.. men man skal jo kjenne liv da
Ok.. skjønner.. her kan jeg bare tisle bort på sykehuset.. men har enda ikke vært der.. føler "alle" har vært inne en gang eller 3.... men jeg tar det nok bare alt for med rotror jeg må kese meg opp på fødsel jeg.. slepper jeg å bli så nervøs for alt mulig!
ja man skal jo kjenne liv, å er så dumt her jeg bor.. for jm har lite utstyr så kvier meg for å dra ned for så å bli sendt til sykehus.. også vente leenge for så å bli sendt hjem igjen, vet jo man bør ringe om man er usikker men..
Ok.. skjønner.. her kan jeg bare tisle bort på sykehuset.. men har enda ikke vært der.. føler "alle" har vært inne en gang eller 3.... men jeg tar det nok bare alt for med ro
Nei, det er første.. men er en ganske avslappa person.. motto: det går som regel greit ;-)hadde nok tatt det mer med ro om jeg også hadde bodd så nærme.. har du barn fra før eller?