Ikke noe særlig mer enn at jeg fortsatt har regelmessige kynnere.. Så tydelig at kroppen jobber med noe hehe Håper bare at det utvikler seg til noe vondt snart!!Har det skjedd noe mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe særlig mer enn at jeg fortsatt har regelmessige kynnere.. Så tydelig at kroppen jobber med noe hehe Håper bare at det utvikler seg til noe vondt snart!!Har det skjedd noe mer?
Må le litt! Det er så rart at man sitter å venter og ikke minst HÅPER på vondter og smerteIkke noe særlig mer enn at jeg fortsatt har regelmessige kynnere.. Så tydelig at kroppen jobber med noe hehe Håper bare at det utvikler seg til noe vondt snart!!
Ja, rart men det er ikke noe jeg heller vil nå enn å få vondt og skjønne at det virkelig skal skje noe!!Må le litt! Det er så rart at man sitter å venter og ikke minst HÅPER på vondter og smerte
Er du langt på vei nå? Her har jeg to uker igjen til termin, så ikke akkurat utålmodig, men veldig spent på når det starter!! Kan godt starte nå jaJa, rart men det er ikke noe jeg heller vil nå enn å få vondt og skjønne at det virkelig skal skje noe!!
39+4 i følge UL termin.. Men i følge menstermin er jeg 4 dager på overtid... HeheEr du langt på vei nå? Her har jeg to uker igjen til termin, så ikke akkurat utålmodig, men veldig spent på når det starter!! Kan godt starte nå ja
Ja da kan det jo bare skje Ser for meg at jeg fort blir utålmodig når det nærmer seg termin39+4 i følge UL termin.. Men i følge menstermin er jeg 4 dager på overtid... Hehe
Nå har besøket dratt, sambo er ute å lufter bikkja og jeg har spist restene av sjokolademousse som blei igjen etter dessert :-D tenkte å rydde og vaske opp littHva gjør folket i kveld?
Sitter med guilty pleasure Paradise hotel og vurderer å klippe håret på megselv etterpå.
Mmmnm sjokolademousse!Nå har besøket dratt, sambo er ute å lufter bikkja og jeg har spist restene av sjokolademousse som blei igjen etter dessert :-D tenkte å rydde og vaske opp litt
Veldig mye bedre når den er laget fra bunnen altså! :-DMmmnm sjokolademousse!
Jeg skal til jordmor på onsdag. Da er jeg 39+3, så tenkte å spørre om hun kunne sjekke status nedentil da. Spennende å se om kroppen viser noe tegn til modningHva driver dere me i dag damer? Jeg sitter å venter på at klokken skal gå så jeg kan reise på sykehuset på modningsakupunktur skulle få komme i dag dersom det ikke ble veldig travelt på avdelingen! Har et ørlite håp om at de kanskje vil sjekke status nedentil og tøye litt i tillegg... Hihi Er 39+5 i dag
Så flink! Her har jeg vasket litt klær, bakt rundstykker og pussa ned og begynt maling av lekegrinda jeg kjøpte brukt nå står laks i ovnen og potetene koker.. sambo driver og river i kjellern, men skal gi seg til middag.. så tar vi resten av kvelden aleneI dag har jeg vært super effektiv syntes jeg.
Tatt inn og ut av oppvaskmaskina, raka hele hagen, dusja så klipt av noen cm av håret mitt, laga klar salsa til tacoen i kveld og akkurat laga rundstykkedeig som står å hever!
Jeg å gjærbakst er ikke gode venner da alt ender opp hardt og kompakt så gleder meg til å smake utfallet av denne runden..
Vi er så flinke atte!Så flink! Her har jeg vasket litt klær, bakt rundstykker og pussa ned og begynt maling av lekegrinda jeg kjøpte brukt nå står laks i ovnen og potetene koker.. sambo driver og river i kjellern, men skal gi seg til middag.. så tar vi resten av kvelden alene
Viktig å skryte av seg selv! ;-)Vi er så flinke atte!