Skravletråd

håper på at kynnerne tar seg litt mer opp i styrke, men det roer seg sikkert som det alltid gjør :p Ellers skjer det lite!! Der da?
Ja skjønner :P her kom jeg hjem og bare hva skjer ImageUploadedByBV Forum1427732870.941979.jpg

Hadde mage som på bilde 1 til Morran i dag, og plutselig så var det bilde 2 når jeg kom hjem :P

noen som kan fortelle meg hva dette kan være?!
har i de siste dagene hatt konstant hard mage.. samtidig som jeg til tider føler jeg må presse ut en fis -men ingenting.. ikke tiss heller.. får stikkinger/menssmerter i huhu som dere så fint kaller det.. å kjente noe som lignet på pulsen hans.. for det var ikke hikking men kan ikke skjønne at jeg kjente pulsen ei lita stund utapå magen :s

Venter på at vesla skal bli ferdig med kveldsmat så hun kan legge seg. ;)
Liker ikke helt at hun klager på vondt i magen, da. :/
Holdt på litt hjemme i dag med ommøblering og klesvask, så nå er jeg sliten! Og så ble jeg så trøtt etter middag:D
Har en marengsbunn i ovnen. Skal lage pavlova! Men nå mener mannen at vi kan vente med det til i morgen! Typisk når jeg er såå klar! Hehe
Ikke godt med vondt i magen nei :(

Jeg er sliten selv :P

Marengs er godt :D

noen som kan fortelle meg hva dette kan være?!
har i de siste dagene hatt konstant hard mage.. samtidig som jeg til tider føler jeg må presse ut en fis -men ingenting.. ikke tiss heller.. får stikkinger/menssmerter i huhu som dere så fint kaller det.. å kjente noe som lignet på pulsen hans.. for det var ikke hikking men kan ikke skjønne at jeg kjente pulsen ei lita stund utapå magen :s
Jeg kjenner i alle fall morkaka (?) pulsere tror jeg.. har hatt noen tak hvor jeg har følt trykket i rumpa.. men ikke konstant..

er ikke konstant her heller.. kommer å går, tror lille har lagt seg laangt ned med hodet å nå.. men prøver å vri seg opp igjen :o
Tja.. jo lenger ned i bekkenet, jo mer press mot rumpa(?) Er det ikke.. når man skal presse skal man vel presse ned i rumpa(?) Min har i alle fall festa seg, så kan kommer nok ingen vei.. tenker det er modning.. har stikkinger i undrlivet enkelte ganger og litt lenger bak litt sjeldnere.. satser på at det er fordi vi nærmer oss fødsel :-D

Tja.. jo lenger ned i bekkenet, jo mer press mot rumpa(?) Er det ikke.. når man skal presse skal man vel presse ned i rumpa(?) Min har i alle fall festa seg, så kan kommer nok ingen vei.. tenker det er modning.. har stikkinger i undrlivet enkelte ganger og litt lenger bak litt sjeldnere.. satser på at det er fordi vi nærmer oss fødsel :-D

er vel noe med det ja.. aner ikke om han har festa seg jeg..
modning vet jeg at jeg har men det har blitt oftere å vondere i det siste :o spent på hva jm finner ut på neste kontroll om 2 uker :p

er vel noe med det ja.. aner ikke om han har festa seg jeg..
modning vet jeg at jeg har men det har blitt oftere å vondere i det siste :o spent på hva jm finner ut på neste kontroll om 2 uker :p
Ja.. tenker jo at jo mer modning jo mer vondt.. men aner jo ikke ;-) bare å vente og se :-)

Ja.. tenker jo at jo mer modning jo mer vondt.. men aner jo ikke ;-) bare å vente og se :-)

er vel noe med det ja :) mn skal jeg gå sånn her i 29 dager+ evt overtid er jeg ganske sikker på at jeg ikke blir noe koselig å være i hus med.. :/
du har vel ikke såå lenge igjen til termin?:)

Back
Topp