Ja Har jo det!Ja.. min familie 50 mil.. sambos 70 mil.. men har da fly..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Har jo det!Ja.. min familie 50 mil.. sambos 70 mil.. men har da fly..
håper på at kynnerne tar seg litt mer opp i styrke, men det roer seg sikkert som det alltid gjør Ellers skjer det lite!! Der da?God kveld hva gjør dere ?
God kveld hva gjør dere ?
Holdt på litt hjemme i dag med ommøblering og klesvask, så nå er jeg sliten! Og så ble jeg så trøtt etter middagGod kveld hva gjør dere ?
Har en marengsbunn i ovnen. Skal lage pavlova! Men nå mener mannen at vi kan vente med det til i morgen! Typisk når jeg er såå klar! HeheGod kveld hva gjør dere ?
Venter på at vesla skal bli ferdig med kveldsmat så hun kan legge seg.
Liker ikke helt at hun klager på vondt i magen, da. :/
Holdt på litt hjemme i dag med ommøblering og klesvask, så nå er jeg sliten! Og så ble jeg så trøtt etter middag
Ikke godt med vondt i magen neiHar en marengsbunn i ovnen. Skal lage pavlova! Men nå mener mannen at vi kan vente med det til i morgen! Typisk når jeg er såå klar! Hehe
Jeg kjenner i alle fall morkaka (?) pulsere tror jeg.. har hatt noen tak hvor jeg har følt trykket i rumpa.. men ikke konstant..noen som kan fortelle meg hva dette kan være?!
har i de siste dagene hatt konstant hard mage.. samtidig som jeg til tider føler jeg må presse ut en fis -men ingenting.. ikke tiss heller.. får stikkinger/menssmerter i huhu som dere så fint kaller det.. å kjente noe som lignet på pulsen hans.. for det var ikke hikking men kan ikke skjønne at jeg kjente pulsen ei lita stund utapå magen :s
Jeg kjenner i alle fall morkaka (?) pulsere tror jeg.. har hatt noen tak hvor jeg har følt trykket i rumpa.. men ikke konstant..
Tja.. jo lenger ned i bekkenet, jo mer press mot rumpa(?) Er det ikke.. når man skal presse skal man vel presse ned i rumpa(?) Min har i alle fall festa seg, så kan kommer nok ingen vei.. tenker det er modning.. har stikkinger i undrlivet enkelte ganger og litt lenger bak litt sjeldnere.. satser på at det er fordi vi nærmer oss fødsel :-Der ikke konstant her heller.. kommer å går, tror lille har lagt seg laangt ned med hodet å nå.. men prøver å vri seg opp igjen
Tja.. jo lenger ned i bekkenet, jo mer press mot rumpa(?) Er det ikke.. når man skal presse skal man vel presse ned i rumpa(?) Min har i alle fall festa seg, så kan kommer nok ingen vei.. tenker det er modning.. har stikkinger i undrlivet enkelte ganger og litt lenger bak litt sjeldnere.. satser på at det er fordi vi nærmer oss fødsel :-D
Ja.. tenker jo at jo mer modning jo mer vondt.. men aner jo ikke ;-) bare å vente og seer vel noe med det ja.. aner ikke om han har festa seg jeg..
modning vet jeg at jeg har men det har blitt oftere å vondere i det siste spent på hva jm finner ut på neste kontroll om 2 uker
veldig spennende hvilket sykehus skal du på ?Ja.. tenker jo at jo mer modning jo mer vondt.. men aner jo ikke ;-) bare å vente og se
Molde sykehusveldig spennende hvilket sykehus skal du på ?
Aha er det stort.Molde sykehus
Nei, det er det ikke.. 3 fødestuer bareAha er det stort.
Noe sånt som her da, 4 fødestuer På Tønsberg, men kan hende jeg ender opp på Skien ogsåNei, det er det ikke.. 3 fødestuer bare
Ja.. tenker jo at jo mer modning jo mer vondt.. men aner jo ikke ;-) bare å vente og se