Skravletråd

Proppen min har også gått, håper på å ha prinsessa i armene i løpet av en ukes tid :) har murringer og stikkinger også, så kan hende
Her å kjennes det ut som om mensen er rett rundt hjørnet, skikkelig murring. Men er jo bare modning.
Kan godt være gravid 2 uker til :)

Føler alle har så sterke tegn på at ting er på gang!!:p Går å kjenner etter hele tiden og håper murringene skal gå over til sterke ting, men det ser dårlig ut enda;) 38 uker i dag og er så spent på når ting setter i gang:D

Føler alle har så sterke tegn på at ting er på gang!!:p Går å kjenner etter hele tiden og håper murringene skal gå over til sterke ting, men det ser dårlig ut enda;) 38 uker i dag og er så spent på når ting setter i gang:D
Hvis jeg kunne valgt så ville jeg hatt det som forrige gang, at fødselen bare starta med rier uten noen spesielle tegn i forkant:) Nå har jeg gått i 2 uker med noen av disse såkalte tegna, begynner å bli veldig slitsomt, sover dårlig osv. Og sånn kommer jeg sikkert til å gå frem til termin om 2,5 uke:/

Hehe.. litt enig med deg.. har absolutt ikke troa på at noe skal skje siden stikkinger og murringer osv ikke er SÅ vonde og ikke så hyppige :-P

Men har montert isofixbasen i bilen idag da :-)

Jeg vil ikke si at jeg har så sterke tegn, trur mye av det er innbilning :P

Neida, ikke alle! ;-) Og jeg synes for min del at det er virkelig helt greit. Lenge igjen til min termin enda (37+1 er jeg), derfor regner jeg ikke med noen baby før i slutten av mnd, så jeg unngår i størst mulig grad å kjenne så mye etter tegn heller. Det mest vanlige for førstegangsfødende er vel å gå over? Jeg har ikke på noen som helst måte begynt å vente skikkelig, det blir noen lange uker fremover i så fall om jeg da kommer til å gå en stund over tiden..

Ja de fleste trur jeg får uka etter påsken pga tegnene jeg har, men selv har jeg ikke noe spesiell følelse
Jeg har time hos jordmor 8. og 13.april, og har egentlig en følelse av at det skjer mellom der:D 13.april er jeg 40+1;) Uansett litt morsomt å gjette på når det skjer syns jeg!

Nå har jeg ommøblert på soverommet vårt så det blir plass til sprinkelsenga:D Hva gjør dere i dag?
Jeg har først vært med sambo og tømt hengern for 560 kg plank i morrest.. etter frokost har jeg luftet hund og holdt på i 3 timer i hagen med klipping, raking og fylt opp en stor henger med karmer med hageavfall helt alene.. utslitt nå.. skal dra å tømme hengern igjen når sambo er hjemme fra jobb om en time halvannen..

I dag skal jeg ut å vindusshoppe litt! Må ha ny pavljong og prøve å overtale mannen til å få en sofagruppe ute :)

Back
Topp