Skravletråd

Noen våkne? :p
Har sovet litt, men våknet for ca en time siden. En skulle tro jeg var helt ferdig etter idag, men er overraskende kvikk. :p Gutten sover godt, så han holder meg ikke opptatt heller. (Hehe, det endrer seg nok!)
Så godt at formen er god! :-D Jeg har fått sovet en 4-5 timer i natt etter litt paracet, så er fornøyd :-) gikk fødselen greit?

Så godt at formen er god! :-D Jeg har fått sovet en 4-5 timer i natt etter litt paracet, så er fornøyd :-) gikk fødselen greit?

Bra du har fått sovet. :)
Joda, fødselen gikk greit, men fikk i meg lite mat, så motivasjonen dalte veldig fort. :P Kan skrive historien etterhvert. :)
Er i hvert fall utrolig deilig å være ferdig! Litt øm her og der, men ellers har jeg det veldig fint. Mannen kommer snart, og så får jeg besøk etter kl 15. Er hviletid fra 13-15. ;)

Joda, fødselen gikk greit, men fikk i meg lite mat, så motivasjonen dalte veldig fort. :p Kan skrive historien etterhvert. :)
Er i hvert fall utrolig deilig å være ferdig! Litt øm her og der, men ellers har jeg det veldig fint. Mannen kommer snart, og så får jeg besøk etter kl 15. Er hviletid fra 13-15. ;)
nyt tiden. Gleder meg til å høre historien, og kanskje se bilde og høre hvilket navn dere velger :-)

Joda, fødselen gikk greit, men fikk i meg lite mat, så motivasjonen dalte veldig fort. :P Kan skrive historien etterhvert. :)
Så koselig at du har født :D

Etter en byrunde er magen tydelig sliten!! Litt vonde kynnere og mensmurringer - så nå blir det sofaen en stund;) Hva gjør dere?

Etter en byrunde er magen tydelig sliten!! Litt vonde kynnere og mensmurringer - så nå blir det sofaen en stund;) Hva gjør dere?
Sofaen her med repsils, paracet og solbærtoddy.. en tur i senga straks tror jeg.. vært en tur å handla - ble mye frem og tilbake siden vi ikke fant det vi skulle ha - og er helt utslitt! Sove!!

Sofaen her med repsils, paracet og solbærtoddy.. en tur i senga straks tror jeg.. vært en tur å handla - ble mye frem og tilbake siden vi ikke fant det vi skulle ha - og er helt utslitt! Sove!!
Er du fortsatt syk?:( Håper det går over snart! Ser for meg at det er enda verre å være forkjøla når man er høygravid:(

Er du fortsatt syk?:( Håper det går over snart! Ser for meg at det er enda verre å være forkjøla når man er høygravid:(
Ja.. er nok det :-( ingen god kombinasjon nei..! Går gjerne tilbake til kun gravidplager :-P

Du får bare slappe av og ta vare på deg selv:) Så krysser vi fingrene for at det er over snart♥
Takk takk! Ingen stemme, så da er det slitsomt å diskutere med sambo på butikken! Sto å gråt til slutt.. men han tar godt vare på meg da :-)

Er så spent på om det skjer noe :) har på følsen at det skjer til uka :)
Har tenkt det samme selv;) I natt og i dag har jeg hatt mye kynnere og mensmurringer - mye mer enn tidligere! Det er så spennende!!
Lykke til! Her stikker det som bare det nedi der, men har ikke troa på at det skjer no på i alle fall et par uker..

Har tenkt det samme selv;) I natt og i dag har jeg hatt mye kynnere og mensmurringer - mye mer enn tidligere! Det er så spennende!!
Lykke til! Her stikker det som bare det nedi der, men har ikke troa på at det skjer no på i alle fall et par uker..
oioi! :) tror nesten vi her inne er like spent dom deg på når det skjer :p
Hehe ja er sykt spennende :) sånn ting ser ut nå, så kommer jeg nok ikke til å gå til termin :D

Back
Topp