Jaja.. det er jo bare å forvente..Bra han har vært tålmodig. Mannen min har forsåvidt vært det også, men litt klaging innimellom har oppstått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja.. det er jo bare å forvente..Bra han har vært tålmodig. Mannen min har forsåvidt vært det også, men litt klaging innimellom har oppstått.
Fryktelig tiltak her ! Jeg hyler for det er så vondtHer er det bare 10 dager til termin, så det er bare å komme!
Men ja, sex er litt tiltak. Ikke er det fryktelig godt lenger heller.
Fryktelig tiltak her ! Jeg hyler for det er så vondt
Jaja.. det er jo bare å forvente..
Hihi vi blir litt vimsete etterhvert!Uff. Klarte å gjøre noe litt flaut i dag. Om morningene når jeg går hjemme er det ikke alltid jeg tar på undertøy. Men tar på når jeg går ut såklart.
MEN I dag når jeg skulle på jordmor kontroll hadde jeg klart å glemme å ta på truse. Bare bh hehe. Dette kom jeg på og la merke til mens jeg satt på venterommet bare 2-3 min før jeg ble ropt inn. Og siden dei måler symfysen og slikt, så måtte jeg jo krype til korset og innrømme det før jeg la meg på benken. Typisk nok hadde hun student og med seg i dag Jaja. Virket ikke som hun tok det så tungt. Hehe. Så trengte ikke dra ned buksen så langt som vanlig I dag. Hahaha.
Må passe bedre på tydeligvis. Sånn jeg ikke glemmer sånt flere ganger :-D
Uff. Klarte å gjøre noe litt flaut i dag. Om morningene når jeg går hjemme er det ikke alltid jeg tar på undertøy. Men tar på når jeg går ut såklart.
MEN I dag når jeg skulle på jordmor kontroll hadde jeg klart å glemme å ta på truse. Bare bh hehe. Dette kom jeg på og la merke til mens jeg satt på venterommet bare 2-3 min før jeg ble ropt inn. Og siden dei måler symfysen og slikt, så måtte jeg jo krype til korset og innrømme det før jeg la meg på benken. Typisk nok hadde hun student og med seg i dag Jaja. Virket ikke som hun tok det så tungt. Hehe. Så trengte ikke dra ned buksen så langt som vanlig I dag. Hahaha.
Må passe bedre på tydeligvis. Sånn jeg ikke glemmer sånt flere ganger :-D
Føler meg heldig♡
Hahaha, eller ikke.. akk ja.. hadde det bare vært på ekte :/
Vant du også? Haha, jeg og fikk akkurat den samme
oioi! blir rike hele gjengen her nå.. hvor må vi hente pengene tro? eler må vi kanskje betale for å få di ut?!
hmm..!
Det blir sikkert dyrt for oss å prøve å få fatt i d pengene der ja
God vaffeldag til alle
Kanskje detdu har ikke lyst til å komme hit med noen?
Deilig jeg skal handle inn til smoothie etterpåHer har jeg kost meg med litt ananas ;-)
Ja, godt med litt frukt, men må begrenses det også.. tenkte å kjøpe inn kålrot og gullerot og litt dipp etterpå..Deilig jeg skal handle inn til smoothie etterpå
Deilig ja absolutt, men frukt er bedre enn godis ! Her blir det kålrabi stappe til middagenJa, godt med litt frukt, men må begrenses det også.. tenkte å kjøpe inn kålrot og gullerot og litt dipp etterpå..