Skravletråd

Skal snart levere ungen i barnehagen og så bærer det nok til køys igjen... Skal hente henne tidlig og så skal vi i bursdag til hennes oldefar. Ingen andre planer enn det. :)

God morgen alle sammen:) her er det levering i bhg og jordmortime på tapetet, hva skal dere andre i dag?;)
God morgen! Vurderer å kjøre en tur og hilse på på jobb... vet bare ikke om jeg orker helt idag..

God morgen alle sammen:) her er det levering i bhg og jordmortime på tapetet, hva skal dere andre i dag?;)

God morgen :)
høres ut som en behagelig dag!
skulle egentlig på skolen men har ikke sovet siden kl 5 imårrest så er heelt utslitt :/ får se det an iløpet av dagen om jeg slenger meg på de siste to timene (har 3t fritimer)

der sto du vett.. hehe :)
fikk sove heelt til kl 4 - da var det magevondt som vekket meg..
enn du? fikk du sovet?

Det er et vidunder! Jeg har sovet "hele" natta. Opp 3 ganger for å tisse men sovnet igjen etter det!
Kan være at siden jeg nå er sykemeldt denne uka så vet kroppen at jeg ikke trenger å stresse med jobb kanskje og da lar meg sove..

burde vel egentlig.. men har fullt program med prøver og framføringer på skolen fram til fredag neste uke.. så har liksom ikke tid til å slappe av :/
kanskje derfor kroppen er uenig- som til deg?!
Ja kroppene våre jobber mot oss, hva vi trodde vi hadde som partnere er nå våre fiender.
Jeg var fult innstilt på å jobbe i julen men da fikk jeg plutselig noe som jeg antar var bekkenløsning men med en gang jule stresset var over sluttet smerten også..

God morgen :)
høres ut som en behagelig dag!
skulle egentlig på skolen men har ikke sovet siden kl 5 imårrest så er heelt utslitt :/ får se det an iløpet av dagen om jeg slenger meg på de siste to timene (har 3t fritimer)
Uff, nå dritt å ikke få sov! Da e det best å bare unne sæ sjøl en sovedag;)
Greit å ikke søv for leng, da kanskje hele søvnmønstert blir ødelagt, om det e nå som hete "fast" søvnmønster for gravide da;)

:D skulle gjort det samme, levert pc og nøkkler å div... Meeeen tar det fredag tror jeg;)
Tror jeg utsetter til neste uke.. alt er levert.. bare lovte å hilse på før ungen blir født :-) men er 3,5 mil å kjøre hver vei, så er litt tiltak.. og dårlig form for tiden.. litt tungsindig liksom

Da var jeg å våken! Lå våken fra kl 3 til kjæresten sto opp halv 6. Da sto jeg like godt opp å spise frokost sammen med han før han dro på jobb:) Gikk å la meg igjen kl 7 og våknet nå. Så da har jeg nok fått timene mine likevel;)

Da var jeg å våken! Lå våken fra kl 3 til kjæresten sto opp halv 6. Da sto jeg like godt opp å spise frokost sammen med han før han dro på jobb:) Gikk å la meg igjen kl 7 og våknet nå. Så da har jeg nok fått timene mine likevel;)
Så bra du fikk sove igjen! :-)

Back
Topp