Skravletråd

måå bare suttre litt.. sliter sånn med å få i meg mat.. laget noe restgreier som smakte nyydelig men etter under halve posjonen kjenner jeg at jeg bare blir kvalm og får lyst på godis istedet :( hva er dette for noe tull fra hodet mitt?! -.-'
Jeg blir også veldig fort mett og kvalm når jeg først spiser. Her blir det ofte bare frokost og middag, da jeg ikke blir særlig sulten gjennom dagen. Regner egentlig med det er babyen som tar stor plass og at det rett og slett ikke er plass til mer mat;)

Jeg blir også veldig fort mett og kvalm når jeg først spiser. Her blir det ofte bare frokost og middag, da jeg ikke blir særlig sulten gjennom dagen. Regner egentlig med det er babyen som tar stor plass og at det rett og slett ikke er plass til mer mat;)

lan være det ja ;p
men jeg blir ikke mett da.. like sulten bare styggkvalm :/

I natt trodde jeg jeg skulle spy 3 ganger men bare sure oppstøt. Skikkelig vemmelig, men fikk begrunnelse av hvorfor i dag av jm. Er fordi snuppa har så utrolig masse hår på hode..

Hva er planene i dag da damer?:)

Komme seg gjennom arbeidsdagen så godt jeg kan, og slappe av resten av dagen. Skikkelig kvalm om dagen, så godt det bare er fire arbeidsdager igjen nå!

Komme seg gjennom arbeidsdagen så godt jeg kan, og slappe av resten av dagen. Skikkelig kvalm om dagen, så godt det bare er fire arbeidsdager igjen nå!
Uff, du får bare holde ut:( Her ble det 100% sykemelding nå den siste uka før permisjon. Rett og slett unødvendig tungt å være på jobb! Håper du har kolleger som er gode med deg, så dagen blir grei å holde ut:)

Uff, du får bare holde ut:( Her ble det 100% sykemelding nå den siste uka før permisjon. Rett og slett unødvendig tungt å være på jobb! Håper du har kolleger som er gode med deg, så dagen blir grei å holde ut:)

Gode kollegaer og fått det veldig tilpasset. Veldig travelt på jobben nå, men selv om de andre sitter og jobber overtid dag etter dag er den ingen som klager over at jeg jobber normale dager og må skyve noen av kundene mine over på andre. De er bare glade til at jeg er her såpass lenge :D Har til og med fått en time hviletid hver dag de siste tre ukene og den timen har vært gull verdt.

Gode kollegaer og fått det veldig tilpasset. Veldig travelt på jobben nå, men selv om de andre sitter og jobber overtid dag etter dag er den ingen som klager over at jeg jobber normale dager og må skyve noen av kundene mine over på andre. De er bare glade til at jeg er her såpass lenge :D Har til og med fått en time hviletid hver dag de siste tre ukene og den timen har vært gull verdt.
Så bra! Det hjelper nok veldig:) Å ha gode kolleger og god tilrettelegging er nok alfa Omega;)

Nå er gubben her inne og oppererer foten. Så blir det alt fra 2 til 6 mnd i gips alt etter hvordan operasjon går og hvilken metode dei må bruke. Kan bli spennende tid framover. Han på krykker, jeg høygravid og etterhvert en liten baby. Og bryllup og dåp 4 juli.

Men vi fant ut at det var like greit at han tok operasjonen nå når han fikk tiden. Har ventet siden fjor sommer. Stress med tanke på at jeg er gravid og baby kommer. Men er jo like greit han går med gips og krykker mens småen er helt liten. Enn når det blir å springe rundt som en gal etter en aktiv unge.

Merker at husvask blir mere og mere vanskelig, nå har jeg tørket støv og støvsugd. Må ta en pause før jeg vasker gulvet :P

Merker at husvask blir mere og mere vanskelig, nå har jeg tørket støv og støvsugd. Må ta en pause før jeg vasker gulvet :P

Blir du sliten eller får du vondt? Viktig med pause, i hvert fall. :)

Her kan jeg ikke rydde kjøkkenbenken uten å være nesten invalid etterpå. Stua ser ikke ut! Og alle perlene til vesla ligger i det lodne stueteppet. :P Er så mye jeg har lyst til å gjøreee!

Uff! Sitter å ser på god morgen Norge og tårene triller fordi de snakker om spontan abort:( Kjenner litt ekstra takknemlighet for den babyen i magen nå❤

Uff! Sitter å ser på god morgen Norge og tårene triller fordi de snakker om spontan abort:( Kjenner litt ekstra takknemlighet for den babyen i magen nå❤
Off da! :-( godt at de har klart seg ja!

Back
Topp