Håper det.
Utrolig gøy å se at Mallings har født, da!
mm er det koselig å se bilde.. håper flest mulig legger ut (a)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det.
Så deilig da!! nyt dagen! :-DGod morgen. Ingen planer idag - hurra! Overnatter hos svigers, så har fått sove til nå. Deilig!
Så deilig da!! nyt dagen! :-D
mm er det koselig å se bilde.. håper flest mulig legger ut (a)
Nydelig vær her ogsåDet skal jeg. Nydelig vær her idag!
Får håpe du får en fin dag du også.
Lykke til hos jm!mm er det koselig å se bilde.. håper flest mulig legger ut (a)
Ble skikkelig babysyken av å se det bilde! Nå vil jeg ha baby ogsåmm er det koselig å se bilde.. håper flest mulig legger ut (a)
Tenk på at nå kommer april babyene!!!Håper det.
Jaaa omg !!!!Tenk på at nå kommer april babyene!!!
En gang i året her, og synes det er dyrt ja! Forstår godt studenter som ikke prioriterer det, selv om det er veldig dumt!God morgen håper det er lenge til neste tannlege time fytti å dyrt
Betalte 1100 for sjekk :OEn gang i året her, og synes det er dyrt ja! Forstår godt studenter som ikke prioriterer det, selv om det er veldig dumt!
Det hørtes veldig dyrt ut.. her ligger det som regel på 800 kr ca.. men ikke vært i år da (2015) så kan jo være at prisene har øktBetalte 1100 for sjekk :O
Fikk sjokk men er veldig fornøyd med hu daDet hørtes veldig dyrt ut.. her ligger det som regel på 800 kr ca.. men ikke vært i år da (2015) så kan jo være at prisene har økt
Det var jo bra daFikk sjokk men er veldig fornøyd med hu da
Ja men lurer på hvor mye det vil koste meg og ta visdoms tenna daDet var jo bra da
Skal du trekke? Hvis den opereres ut er det jo bare egenandel..Ja men lurer på hvor mye det vil koste meg og ta visdoms tenna da
Ja ferdig hos jordmor. Sjekket ikke leie denne gangen heller, kanskje jeg må spørre om det? Hu spurte om jeg hadde vært på ultralyd i uke 32 og det har jeg jo ikke så da ringte hu til sykehuset for å fikse time til meg. De på sykehuset så ikke helt vitsen så da begynte hu å krangle med de til jeg fikk time 17.03 kl 8 så da får jeg se lillemor igjen var å innom svigersøster på apoteket og fikk lurt til meg enda en babybox Tihi! Elsker gratis ting!!,
Nei jordmor mente det var en del av det de tilbudet. Og jeg sier jo ikke nei til å se men ser ingen steder det er normalt med sjekk i uke 32. Selv om det blir sjekk i uke 34 for meg.merkelige greier.. mn er noen som ikke skjekker før 36 har jeg hørt..
hvorfor skulle du på ny ul?
veldig kjekt med gratis ting ja må vel hente ut de boksene jeg og