JeppAha! Har ikke fått testet den mye enda, skal vaske og fikse den før lillemor kommerkjempe fine og gode vogner er det iallefall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppAha! Har ikke fått testet den mye enda, skal vaske og fikse den før lillemor kommerkjempe fine og gode vogner er det iallefall
![]()
Jaskal dere selge/flytte?![]()
JaVi skal selge nå og flytte i nytt hus til sommeren! Greit å prøve å få unna litt rydding og pakking før babyen kommer
man vet jo ikke hvordan tiden fremover blir
![]()
Vi gleder oss veldig!!ååhh hæli dastort hus dere skal flytte til ?
greit å gjør unna mest mulig som du sier så vet man jo ikke hvordan tiden blir![]()
Vi gleder oss veldig!!Det er ikke så veldig stort egentlig, men helt nytt så veldig god planløsning
Tre soverom, to bad, loftstue, bod + stue og kjøkken
![]()
Det blir nok stort noksyntes no det hørtes stort nok ut jegblir vel godt tenkter jeg
![]()
Ja lokale og hele pakkahehe, kjekt med litt søster-tid da![]()
skal hu ha stor fest?![]()
Jadastilibli vel bra tenke æ!
![]()
Flink du er som trener!!Sports bh'n min passa akkurat ! Litt av puppen stakk ut, men det får gåjeg skal på trening xD
Må trene bort valkenFlink du er som trener!!![]()
Haha.. ikke mye valker på de bildene jeg har sett.. og den store på magen får du nok ikke bortMå trene bort valken![]()
Er en valk over magenHaha.. ikke mye valker på de bildene jeg har sett.. og den store på magen får du nok ikke bort![]()
Signerer den! Bare slaffing her, skulle gjort mye for ekstra energi til litt treningFlink du er som trener!!![]()
I alle fall bra å trene.. skulle ønske min kropp var enig ;-)Er en valk over magenden er ikke velkommen, men greit å stramme litt opp også
![]()
Ja det er detI alle fall bra å trene.. skulle ønske min kropp var enig ;-)
Smart!Ja det er detskal trene ryggen fordi den er vond
JaSmart!så lenge øvelsene ikke er vonde er det jo bare bra!
Jastyrke er jo bra
frister å slenge inn litt solarium etterpå
![]()