Uff i går sov jeg til 17Haha her hopper jeg ofte over lunsjen, men jeg blir så sur når jeg går lenge uten mat
Hva er planene for dagen?
Skal til byen straks og kjøpe gave til en bursdag, så må jeg vel kjøpe morsdags presang der da ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff i går sov jeg til 17Haha her hopper jeg ofte over lunsjen, men jeg blir så sur når jeg går lenge uten mat
Hva er planene for dagen?
Det var lenge ja!!Uff i går sov jeg til 17
Skal til byen straks og kjøpe gave til en bursdag, så må jeg vel kjøpe morsdags presang der da ?
Koselig det da ja 8 febDet var lenge ja!!
Vi skal til svigers å spise middag i dag, ellers blir det vel en relativt rolig lørdagskveld Er det neste helg det er morsdag?
Spennende!! Du får skrive oppskriften her hvis det blir suksessSkal prøve meg på noe så skummelt til middag i dag som er fisk masala. Er ikke flink nok til å få fisk inn i middager. Er "vanskelig" å finne ut hva og hvordan med fisk syns jeg. Så dei få gangene jeg i det hele tatt lager fisk, så blir det bare fiskeboller/kaker/grateng. Sånn som er tilnærmet ferdig allerede frå butikken så i dag blir det torsk i en slags marinade som skal ovnstekes, med salat og ris. Håper det smaker når jeg først våger å lage noe så skummelt hehe
Spennende!! Du får skrive oppskriften her hvis det blir suksess
Har vært å handlet brukt vogn til lillemor og er strålende fornøyd, ble nesten ubrukt Emmaljunga Super Nitro på ossHva gjør dere jenter ? har akkurat slått meg ned, etter en tung dag. Venter på middag
Skal prøve meg på noe så skummelt til middag i dag som er fisk masala. Er ikke flink nok til å få fisk inn i middager. Er "vanskelig" å finne ut hva og hvordan med fisk syns jeg. Så dei få gangene jeg i det hele tatt lager fisk, så blir det bare fiskeboller/kaker/grateng. Sånn som er tilnærmet ferdig allerede frå butikken så i dag blir det torsk i en slags marinade som skal ovnstekes, med salat og ris. Håper det smaker når jeg først våger å lage noe så skummelt hehe
Hva gjør dere jenter ? har akkurat slått meg ned, etter en tung dag. Venter på middag
Spennende!! Du får skrive oppskriften her hvis det blir suksess
Jeg også sliter med å finne på fisk til middag, så det tar mannen seg av når han en sjelden gang planlegger og lager middag. Jeg har fått avsmak på ørret og laks, syns de oljer seg sånn. Jeg takler heller ikke bein.
Lagde hjemmelagede fiskepinner av sei en gang - det var nasty! (Mannen elsket dem ) Satser på å lage det av torsk neste gang.
Veldig spent på det du lager.
ååå så kos ble lasagne til middagHar vært å handlet brukt vogn til lillemor og er strålende fornøyd, ble nesten ubrukt Emmaljunga Super Nitro på oss
Den er så fiiiin! Kjøpte litt babyklær, har akkurat lagt storebror for natten og lager nå lasagne med kjæresten og svigermor(er der på overnattingsbesøk)
Skulle egentlig på jobbfest, men bekkenet krangler så da er det best å ligge rett ut med beina høyt
Hva blir det til middag?
Lasagne ftw! Blei ikke plass til så mye, her begynner d å bli trangt om plassenååå så kos ble lasagne til middag
Det ble faktisk ikke så verst. Dei 2 mannfolka som fikk, skrøytet vertfall og sa det smakte godt. Spiste opp gjorde dei og. Retten var som navnet kanskje hinter til litt sånn indisk i smaken bare med torsk i stedet for kylling/kjøtt. Jeg brukte 450 g torsk til 3 voksne, men samme mengde krydder og slikt som det stod på oppskriften til 4 stk. Kunne kanskje ha hatt litt mer og, sånn det hadde blitt litt mer "saus" til å ha på risen. I og med ingen her er så glad i ren ris uten noe på
Så alt i alt en suksess vil jeg si.
Hvilke farger har derepå vogna da? Deilig å få det på plass :-DHar vært å handlet brukt vogn til lillemor og er strålende fornøyd, ble nesten ubrukt Emmaljunga Super Nitro på oss
Den er så fiiiin! Kjøpte litt babyklær, har akkurat lagt storebror for natten og lager nå lasagne med kjæresten og svigermor(er der på overnattingsbesøk)
Skulle egentlig på jobbfest, men bekkenet krangler så da er det best å ligge rett ut med beina høyt
Hva blir det til middag?
Oi spennen! Så godt ut :-☺Det ble faktisk ikke så verst. Dei 2 mannfolka som fikk, skrøytet vertfall og sa det smakte godt. Spiste opp gjorde dei og. Retten var som navnet kanskje hinter til litt sånn indisk i smaken bare med torsk i stedet for kylling/kjøtt. Jeg brukte 450 g torsk til 3 voksne, men samme mengde krydder og slikt som det stod på oppskriften til 4 stk. Kunne kanskje ha hatt litt mer og, sånn det hadde blitt litt mer "saus" til å ha på risen. I og med ingen her er så glad i ren ris uten noe på
Så alt i alt en suksess vil jeg si.