Jepp håper jeg blir fornøydAha! Har ikke fått testet den mye enda, skal vaske og fikse den før lillemor kommer kjempe fine og gode vogner er det iallefall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp håper jeg blir fornøydAha! Har ikke fått testet den mye enda, skal vaske og fikse den før lillemor kommer kjempe fine og gode vogner er det iallefall
Ja Vi skal selge nå og flytte i nytt hus til sommeren! Greit å prøve å få unna litt rydding og pakking før babyen kommer man vet jo ikke hvordan tiden fremover blirskal dere selge/flytte?
Ja Vi skal selge nå og flytte i nytt hus til sommeren! Greit å prøve å få unna litt rydding og pakking før babyen kommer man vet jo ikke hvordan tiden fremover blir
Vi gleder oss veldig!! Det er ikke så veldig stort egentlig, men helt nytt så veldig god planløsning Tre soverom, to bad, loftstue, bod + stue og kjøkkenååhh hæli da stort hus dere skal flytte til ?
greit å gjør unna mest mulig som du sier så vet man jo ikke hvordan tiden blir
Vi gleder oss veldig!! Det er ikke så veldig stort egentlig, men helt nytt så veldig god planløsning Tre soverom, to bad, loftstue, bod + stue og kjøkken
Det blir nok stort nok og absolutt større plass enn leilighetensyntes no det hørtes stort nok ut jeg blir vel godt tenkter jeg
Ja lokale og hele pakka glow partyhehe, kjekt med litt søster-tid da
skal hu ha stor fest?
Ja lokale og hele pakka glow party
Jada og dyrt for kjære storesøsterstili bli vel bra tenke æ!
Flink du er som trener!!Sports bh'n min passa akkurat ! Litt av puppen stakk ut, men det får gå jeg skal på trening xD
Må trene bort valkenFlink du er som trener!!
Haha.. ikke mye valker på de bildene jeg har sett.. og den store på magen får du nok ikke bortMå trene bort valken
Er en valk over magen den er ikke velkommen, men greit å stramme litt opp ogsåHaha.. ikke mye valker på de bildene jeg har sett.. og den store på magen får du nok ikke bort
Signerer den! Bare slaffing her, skulle gjort mye for ekstra energi til litt treningFlink du er som trener!!
I alle fall bra å trene.. skulle ønske min kropp var enig ;-)Er en valk over magen den er ikke velkommen, men greit å stramme litt opp også
Ja det er det skal trene ryggen fordi den er vondI alle fall bra å trene.. skulle ønske min kropp var enig ;-)
Smart! så lenge øvelsene ikke er vonde er det jo bare bra!Ja det er det skal trene ryggen fordi den er vond
Ja styrke er jo bra frister å slenge inn litt solarium etterpåSmart! så lenge øvelsene ikke er vonde er det jo bare bra!
er det greit selv om man er gravid? Tar aldri sol jeg.. ikke tålmodighetJa styrke er jo bra frister å slenge inn litt solarium etterpå