Skravletråd

Gubben står for matlaging i dag :-O Da blir det finka/finker som dei visst kaller det lokalt her. På "mitt" språk heter det lungemos. Syns ikke det er helt det store, men får vel bøye meg for at han ønsker å ha det en sjelden gang innimellom. Tror ikke jeg hadde smakt det en gang før jeg traff han. Dette er vel 3-4 gangen vi har det på litt over 3 år, så er heldigvis ikke så ofte :-P hehe :-D

Sitter her å drømmer meg bort i oppskrifter på sjokolademuffins og skoleboller:D Så i morgen blir det nok bakedag!! For jeg mangler egg og orker ikke dra i butikken nå:p

Sitter her å drømmer meg bort i oppskrifter på sjokolademuffins og skoleboller:D Så i morgen blir det nok bakedag!! For jeg mangler egg og orker ikke dra i butikken nå:p
Send noen hit og da ;-)

Gubben står for matlaging i dag :-O Da blir det finka/finker som dei visst kaller det lokalt her. På "mitt" språk heter det lungemos. Syns ikke det er helt det store, men får vel bøye meg for at han ønsker å ha det en sjelden gang innimellom. Tror ikke jeg hadde smakt det en gang før jeg traff han. Dette er vel 3-4 gangen vi har det på litt over 3 år, så er heldigvis ikke så ofte :-P hehe :-D

høres ikke sånn supergodt ut. men jeg har ikke smakt det og er glad kjæresten heller ikke har :p
kan jo hende det er supergodt men kanskje mest for spessielt interesserte?:p

Baking er jo kjempegøy. :) I går lagde jeg både pizzasnurrer og polarbrød. :) Har veldig lyst til å lage noe med sjokolade også! :D Men en får jo så siiinnsykt vondt av å bake også. Trodde korsryggen min skulle revne igår, og i dag kjennes det ut som om noen har brukt symfysen som punchball. :P Likevel, godt alt som er gjort!

Gubben står for matlaging i dag :-O Da blir det finka/finker som dei visst kaller det lokalt her. På "mitt" språk heter det lungemos. Syns ikke det er helt det store, men får vel bøye meg for at han ønsker å ha det en sjelden gang innimellom. Tror ikke jeg hadde smakt det en gang før jeg traff han. Dette er vel 3-4 gangen vi har det på litt over 3 år, så er heldigvis ikke så ofte :p hehe :-D

Lungemos, faktisk! :P Er det virkelig det det er? Jeg hadde nok sikkert stått over, gitt. :P

Baking er jo kjempegøy. :) I går lagde jeg både pizzasnurrer og polarbrød. :) Har veldig lyst til å lage noe med sjokolade også! :D Men en får jo så siiinnsykt vondt av å bake også. Trodde korsryggen min skulle revne igår, og i dag kjennes det ut som om noen har brukt symfysen som punchball. :P Likevel, godt alt som er gjort!

sender du litt av bakeånden hit?!
tror nesten jeg må skaffe en personlig kokk elr noe :-)

Er det vanske å lage polarbrød? Har sp lyst til å prøve det;)

SWOOOOSH!!
Merka du noe? :P Hehe, jeg er litt sånn wannabe husmor. Liker å bake og lage middag, og planen er å skaffe drivhus til våren slik at jeg kan dyrke både blomster og grønnsaker. ;)

ååhhjadda! i helga blir det baking! føøøler det på meg :')
er greit å være litt wannabe husmor også! sikkert superkjekt for mannen :p
er litt mer der når jeg ikke er alene.. kjedelig å nyte alt det gode helt aleine.. (a)

Back
Topp