Jada bare ikke løfte for tungt. Og solarium er deilig ! Sovner nestener det greit selv om man er gravid? Tar aldri sol jeg.. ikke tålmodighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada bare ikke løfte for tungt. Og solarium er deilig ! Sovner nestener det greit selv om man er gravid? Tar aldri sol jeg.. ikke tålmodighet
Høres bra ut!Jada bare ikke løfte for tungt. Og solarium er deilig ! Sovner nesten
JeppHøres bra ut!
Send noen hit og da ;-)Sitter her å drømmer meg bort i oppskrifter på sjokolademuffins og skoleboller Så i morgen blir det nok bakedag!! For jeg mangler egg og orker ikke dra i butikken nå
Sitter her å drømmer meg bort i oppskrifter på sjokolademuffins og skoleboller Så i morgen blir det nok bakedag!! For jeg mangler egg og orker ikke dra i butikken nå
Jeg kan sende bilde? heheSend noen hit og da ;-)
Gubben står for matlaging i dag :-O Da blir det finka/finker som dei visst kaller det lokalt her. På "mitt" språk heter det lungemos. Syns ikke det er helt det store, men får vel bøye meg for at han ønsker å ha det en sjelden gang innimellom. Tror ikke jeg hadde smakt det en gang før jeg traff han. Dette er vel 3-4 gangen vi har det på litt over 3 år, så er heldigvis ikke så ofte hehe :-D
Ikke det samme.. må nok bake selv en dagJeg kan sende bilde? hehe
Tror ikke det blir så bra å sende i posten neiIkke det samme.. må nok bake selv en dag
Hehe.. nei.. ikke så ferskt daTror ikke det blir så bra å sende i posten nei
Sitter her å drømmer meg bort i oppskrifter på sjokolademuffins og skoleboller Så i morgen blir det nok bakedag!! For jeg mangler egg og orker ikke dra i butikken nå
Gubben står for matlaging i dag :-O Da blir det finka/finker som dei visst kaller det lokalt her. På "mitt" språk heter det lungemos. Syns ikke det er helt det store, men får vel bøye meg for at han ønsker å ha det en sjelden gang innimellom. Tror ikke jeg hadde smakt det en gang før jeg traff han. Dette er vel 3-4 gangen vi har det på litt over 3 år, så er heldigvis ikke så ofte hehe :-D
Baking er jo kjempegøy. I går lagde jeg både pizzasnurrer og polarbrød. Har veldig lyst til å lage noe med sjokolade også! Men en får jo så siiinnsykt vondt av å bake også. Trodde korsryggen min skulle revne igår, og i dag kjennes det ut som om noen har brukt symfysen som punchball. Likevel, godt alt som er gjort!
Er det vanske å lage polarbrød? Har sp lyst til å prøve detBaking er jo kjempegøy. I går lagde jeg både pizzasnurrer og polarbrød. Har veldig lyst til å lage noe med sjokolade også! Men en får jo så siiinnsykt vondt av å bake også. Trodde korsryggen min skulle revne igår, og i dag kjennes det ut som om noen har brukt symfysen som punchball. Likevel, godt alt som er gjort!
sender du litt av bakeånden hit?!
tror nesten jeg må skaffe en personlig kokk elr noe
SWOOOOSH!!
Merka du noe? Hehe, jeg er litt sånn wannabe husmor. Liker å bake og lage middag, og planen er å skaffe drivhus til våren slik at jeg kan dyrke både blomster og grønnsaker.
Er det vanske å lage polarbrød? Har sp lyst til å prøve det
Takk Kanskje det blir å prøve seg en dagNei, det var fryktelig enkelt! Selv om jeg syns det ikke ble direkte polarbrød, men heller en type rundstykke. Jeg fulgte denne oppskriften http://bakekona.blogg.no/1367090964_oppskrift_p_grove_og_.html , men bytta ut sukrin med stevia og som fullkornsmel brukte jeg grovmalt sammalt hvete. Var det jeg hadde i skapet, så.